خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:

رسانه‌ها در جامعه شفاف‌سازی کنند/ مردم اجازه نمی‌دهند اهداف و تفکرات دشمنان عملی شود

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان بر ضرروت شفاف‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی بسیار سنگین است و به فرموده رهبری خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که می‌توانند با قلم خود به شفاف‌سازی در جامعه بپردازند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ضرروت شفاف‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها/ مردم اجازه نمی‌دهند اهداف و تفکرات دشمنان عملی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی امروز در آیین معارفه مسئول کانون بسیج رسانه همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش و اهمیت رسانه در دنیای امروز اظهار کرد: اگر از زمان جنگ تصاویر و موارد با ارزشی باقی مانده به واسطه تلاش و زحمات رسانه‌ها است که با وجود برداشت‌های مردم و نوع سلاح‌هایی که در دست دوستان بود رسانه‌ها تا نقطه صفر مرزی پیش می‌رفتند تا با ثبت تصاویری از خط مقدم ایثارگری‌های رزمندگان را در جامعه انعکاس دهند که با چه جسارتی در حال نبرد با دشمنان هستند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه «قومی به دور روح الله جمع می‌شوند که با یکدیگر ھیچ گونه نسبت قوم و خویشی ندارند و اقدام به کارھای بزرگ می‌کنند که ھدفشان تنھا شھادت در راه رضای خداست و امیرالمومنین(ع) امام آنھاست»، عنوان کرد: این روایت دلالت بر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) دارد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با اشاره به جریان تبعید امام راحل در سال 42 تصریح کرد: از سال ۴۲ تا ۵۷ وقتی بعد از ۱۵ سال امام(ره) به میهن بازگشتند و صدای «هل من ناصرالینصرونی» را سر دادند از همه قوم‌ها لر، ترک، بلوچ، عرب و... به ندای ایشان لبیک گفتند و بدون اینکه با یکدیگر نسبت خویشاوندی داشته باشند به گرد هسته امام جمع شدند و با سن کم انقلاب را پیروزی رسانند و آن را ثبیت کردند که اقدامی بسیار بزرگ بود.

وی با تاکید بر اینکه بشارت‌های فراوانی از ابتدا به انقلاب اسلامی ایران داده شده و صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر (عج) است، گفت: بر اساس فرموده اهل بیت(ع) ما با نائبین بر حق ایشان کار را به پیش می‌بریم تا در نهایت انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

موسوی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر، تاکید کرد: وقتی تمام معادلات ابرقدرت غرب و شرق در ایران بهم خورد و دیدند  دیگر نمی‎توانند از ایران بهره‌ای داشته باشند، معضلات و مشکلات فراوانی به جامعه تحمیل کردند و برای براندارزی نظام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از زمان آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در راستای ضربه زدن به نظام از هیچ گزینه‌ای فروگذار نشدند، افزود: آنها در راستای براندازی نظام و ضربه زدن به انقلاب توطئه‌های بسیاری همچون کودتاها، ترورها، ایجاد اختلاف بین قبلیه ها و ملت‌ها و.... انجام دادند اما به لطف خداوند متعال در تمامی اقدامات ناکام ماندند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با تاکید بر اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ ایران و عراق نبوده بلکه تحمیل جنگ جهانی بر عیله ایران بود، عنوان کرد: در این جنگ 58 کشور در یک طرف میدان نبرد و در طرف دیگر کشوری تازه انقلاب کرده که ارتش مستحکمی نداشت وجود داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به رسالت رسانه‌ها در جامعه امروز، بر ضرروت شفاف‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها تاکید و بیان کرد: رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی بسیار سنگین است و به فرموده رهبری خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که می‌توانند با قلم خود به شفاف‌سازی در جامعه بپردازند.

موسوی خبرنگاران را امپراتور رسانه‌ها معرفی کرد و گفت: رسانه‌ها در انجام رسالت خود تا به امروز موفق بودند و در ادامه هم رسالت عظیمی در موضوع 40 سالگی انقلاب بر عهده رسانه است چراکه رسانه‌های بیگانه به دنبال تضعیف 40 سالگی انقلاب هستند که این آرزو را به گور خواهند برد و باید در این شرایط رسانه‌های کشور وارد و به مقابله بپردازند .

وی یادآور شد: نظام و کشور ما صاحب دارد و با سکانداری که در رأس نظام است و با ولی امر مسلمین بسیاری از تهدیدها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود و مردم بیدارتر و هوشیار از آن هستند که اجازه دهند اهداف و تفکرات دشمنان عملی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات