مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ما امسال ۱۰ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شود که تاکنون پنج هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۶۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

مرتضی سپهوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزی به اردوی راهیان نور طی سال جاری به مرحله دوم خود رسیده است، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی ما امسال 10 هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شود که تاکنون پنج هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.

وی بابیان اینکه تا پایان سال و نوروز سال آینده پنج هزار دانش‌آموز دیگر نیز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند افزود: در ایام نوروز نیز اعزام عمومی داریم که در این اعزام، اسکان رایگان برای خانواده‌ها فراهم می‌شود که از اسفندماه اطلاع‌رسانی در این راستا صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه ثبت‌نام و اعزام دانشجویی از اسفندماه آغاز می‌شود عنوان کرد: پیش‌بینی ما نیز برای سال جاری اعزام دو هزار دانشجو است.

 وی بابیان اینکه در راستای اعزام به راهیان نور وظیفه سازمانی ما 15 هزار نفر است که در صورت استقبال مردم تا ۲۰ هزار نفر می‌توانیم اسکان فراهم کنیم.

سپهوند بابیان اینکه سال 97 در ایام نوروز هزار نفر اسکان زائران عمومی را داشتیم تصریح کرد: برنامه خاصی برای اساتید و نخبگان دانشگاه، مدیران دستگاه‌های دولتی و خانواده شهدا در نظر داریم.

وی بابیان اینکه همه اقشار تخصصی بسیج سهمیه اعزام یک تا دو کاروان رادارند و تعدادشان به حدود 300 نفر می‌رسد، تصریح کرد: هر شهرستان نیز حداقل یک سهمیه اعزام شامل دو کاروان برادر و خواهر دارد که در شهرستان‌های بزرگ‌تر این سهمیه افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات