اعزام تیم پزشکی به منطقه حاشیه‌ی شهر خرم‌آباد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم حاشیه‌ی شهر خرم‌آباد اعزام شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۵۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: بهمن‌ماه سال جاری، با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان و موسسه تأمین درمان بسیجیان استان، تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی برای ارائه خدمات رایگان به کودکان کار و خانواده‌هایشان به مرکز حمایتی کودک اردیبهشت خرم‌آباد اعزام شد.

 

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل پزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان آموزشی و دندان‌پزشک همراه با یونیت سیاروتجهیزات کامل برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به در این اعزام گفت: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی که ‏شامل معاینه و کشیدن دندان و دارو به‌صورت رایگان ارائه شد.

 

ملک آرا در پایان عنوان کرد: برنامه‌ی آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی و راه‌های پیشگیری و آموزش بهداشت فردی و بهداشت دهان و دندان توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات