خبرهای داغ:

رزمایش گردان بیت المقدس امنیتی در هندیجان برگزار شد

فرمانده گردان بیت المقدس امنیتی شهید مجید ابوعلی شهرزهره هندیجان گفت: در راستای ارتقای توان امنیتی و حفظ انسجام بسیجیان درکنترل اغتشاشات و ناآرامی های اجتماعی به همین منظور رزمایش تاکتیکی گردان بیت المقدس امنیتی شهیدمجید ابوعلی شهرزهره هندیجان با اجرای آموزش های تئوری وعملی در منطقه عمومی رزمایش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۵۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

بسیجی میلاد قنواتی پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: رزمایش تاکتیکی گردان بیت المقدس امنیتی شهید ابوعلی در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه سال جاری در جهت ارتقای سطح آمادگی بسیجیان گردان با شور و استقبال تمام بسیجیان در منطقه عمومی رزمایش شهرستان بخش چم خلف عیسی برگزار شد‌.

وی افزود : برای بروز رسانی بسیجیان گردان اینگونه رزمایشات و فراخوانی ها و تمرینات تاکتیکی در روحیه و حفظ انسجام بیشتر بسیجیان تاثیرگذار و مفید است که این رزمایش پس از دو روز با موفقیت انجام گرفته شد‌.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان بیت المقدس امنیتی شهید ابوعلی شهرزهره هندیجان گفت: بسیجیان گردان بیت المقدس امنیتی با عنایات خداوند متعال و اهل بیت (ع) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده مقابله با دشمنان اسلام و فتنه گران بیگانه است و با تمام قوا ایستادگی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها