فزمانده ناحیه مرکزی یزد:

دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را هدف گرفته است

فراخوان گردان دوم کوثر، با حضور بسیجیان پایگاه‌های این حوزه در حسینیه سید گلسرخ، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۰۶۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فراخوان گردان دوم کوثر، با حضور بسیجیان پایگاه‌های این حوزه در حسینیه سید گلسرخ، برگزار شد.
در این فراخوان بعد از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، فرمانده گردان به بسیجیان خدا قوت و خیر مقدم گفت و سپس جعفری، مسئول عملیات بسیج جامعه زنان دقایقی برای بسیجیان صحبت کرد.
در ادامه فرمانده ناحیه مرکزی که به همراه مسئول نیروی انسانی و بازرسی ناحیه برای سرکشی از برنامه آمده بودند، ضمن خدا قوت و تشکر از بسیجیان برای شرکت در این برنامه گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به هر طریقی توانسته ضربه به انقلاب زده است، زمانی با شروع جنگ تحمیلی، زمانی با ترور شخصیتها، ولی در هیچ کدام موفق نشده است لذا تصمیم گرفت برای ضربه به انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب از روش جنگ نرم استفاده کند.
جوکار گفت: ما قبل از انقلاب زن با سوادی نداشتیم، زن پزشک، مهندس و معلم نداشتیم، ولی به برکت انقلاب امروز پزشکان زن زیادی داریم، به برکت انقلاب، بی سوادی در کشور تقریبا ریشه کن شده است، راه‌های کشور برای رفت و آمد بسیار خوب شده، امکانات بسیار خوبی در هر زمینه‌ای داریم، پیشرفت‌های ما در هسته‌ای و نانو، موشکی و ... بسیار بوده است.
وی گفت: اما دشمنان از طریق فضای مجازی با استفاده از تعداد بسیار کمی از عوامل دست نشانده خود در داخل و خارج، میخواهند همه پیشرفت‌ها را نادیده بگیرند و این القاء را در ذهن مردم بوجود بیاورند که انقلاب چه کارهائی کرده است؟ در زمان شاه هم چنین چیزهائی بوده است، آن‌ها فکر می‌کنند با ابن القائات قبل از چهل سالگی انقلاب (۲۲ بهمن) انقلاب سقوط خواهد کرد، اما خواهیم دید این آرزو را به گور خواهند برد و ۲۲ بهمن امسال، پرشور‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات