مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان تاکید کرد

لزوم شناساندن ارزش‌های انقلاب به کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان بر لزوم شناساندن ارزش های انقلاب به کودکان و نوجوانان تاکیدکرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۶۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناهید سلیمانی احمدی پیش ازظهر امروز در جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبیین اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، براستفاده از این فرصت در جهت گسترش همدلی وهمبستگی برای اجرای برنامه‌ها با رویکرد امید به آینده و با نشاط برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

وی افزود: وظیفه ما این است که دستاورد‌های انقلاب را نسل به نسل برای کودکان و نوجوانان نقل کنیم و به آن‌ها بگوییم که امنیت و آرامش امروز ما حاصل از خودگذشتگی و جان فشانی شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس است.

 مدیرکل کانون پرورش هرمزگان با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌ها متناسب با سن مخاطبان کودک و نوجوان و پیش بینی برنامه‌های تازه و خلاق گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  بر تبیین نقش محوری ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه کودک و نوجوان به عموم مردم جامعه، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است  و هم‌چون سال‌های گذشته به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انجام وظیفه خواهد کرد.  

سلیمانی گفت: دهه فجر فرصتی است تا در جهت شناساندن ارزش‌های انقلاب به کودکان ونوجوانان تلاش کنیم و با ارائه‌ برنامه‌های ارزشمند ، در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنیم.

رئیس کمیته کودک ونوجوان هرمزگان، هدف از کارگروه کودک ونوجوان ستاد دهه فجر را انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید عنوان کرد و گفت: امید است جهت انتقال مفاهیم و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .

وی از اعضای کارگروه خواست با اجرای برنامه‌های شاد، پویا و امید بخش مطابق سلیقه کودکان ونوجوانان پیش‌بینی‌های خود را انجام دهند.

در ادامه این جلسه، نمایندگان حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده دستگاه‌های اجرایی خود را ارائه دادند.

گفتنی است، جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل کانون، معاون فرهنگی و اجرایی، کارشناسان کانون، نماینده ستاد دهه فجر استان، نمایندگان آموزش و پرورش، بهزیستی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، کتابخانه‌های عمومی و نماینده ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/88030/

ارسال نظرات