كارشناس مسائل سیاسی:

تفکر لیبرالی مانع پیشرفت اقتصاد کشور است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن، علت عقب ماندگی در عرصه اقتصادی را تفكر اقتصادی لیبرال عنوان كرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن برگزار شد.

كارشناس مسائل سیاسی در این نشست، ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار آزادی و فجر انقلاب اسلامی،به تهدیدها و تحریم های اعمال شده از سوی دشمنان از ابتدای انقلاب تاكنون اشاره کرد و گفت: پیشرفت هایی كه در طول این چهل سال در كشور حاصل شده است در حالی بوده كه دشمنان این انقلاب سخت ترین و شدیدترین تحریمها را علیه ما اعمال كرده و با جنگ نظامی و ترور و فتنه سعی كرده اند كه نگذارند انقلاب در مسیر اصلی خودش حركت كند.

علیرضا اسماعیلی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها توانسته پیشرفت های قابل توجهی به دست بیاورد و بر بسیاری از مشكلات غلبه كند، كه حاصل عملكرد انقلابی مدیران بوده است و در زمینه هایی نیز نتوانسته ایم آنچه مد نظر اسلام و انقلاب بوده، پدید بیاوریم، كه علت اصلی آن دور بودن از تفكر جهادی و انقلابی می باشد.

اسماعیلی ادامه داد: در طول این چهل سال با مشكلات متعددی روبرو بوده ایم، كه یكی از این مشكلات؛ عدم اقتصاد اسلامی و فشار بیش از حد به مردم بوده كه این نتیجه تفكر اقتصاد لیبرالی است كه بر دولتها حاكم بوده است و اگر در اقتصاد هم مدل های اسلامی را پیاده كنیم قطعا در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

وی افزود: علی رغم مشكلاتی كه در طول این چهل سال پیش روی انقلاب اسلامی بوده است ولی با رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب و با حضور پر شور مردم و به بركت خون شهدا، بسیاری از این مشكلات حل شده و ان شاءالله در آینده نیز به كوری چشم دشمنان بر همه مشكلات غلبه خواهیم كرد.

ارسال نظرات