مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد:

امسال هیچ گونه افزایش نرخ گاز نداشتیم

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه وضعیت گازرسانی در استان زنجان مطلوب است،تصریح کرد:همه واحدهای صنعتی بزرگ و همه واحد صنعتی فعال به شبکه گاز رسانی متصل هستند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۱۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان زنجان ، موسی احمدلو در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر اظهار داشت :همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اکثریت مردم ایران از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه درصد زیادی از روستاهای استان زنجان از گاز طبیعی استفاده می کنند،تصریح کرد:۲۱ شهر استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها  پنج شهر کشور از نعمت گاز برخوردار بود و اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی این رقم به 1130 شهر رسیده است،خاطرنشان کرد:بیش از 70 درصد از سبد انرژی سوخت های فسیلی به گاز طبیعی اختصاص یافته است.

احمدلو نرخ خانوارهای روستایی بهره مند از گاز طبیعی در استان را 82.6 درصد اعلام نمود و این بدان معناست که 540 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند ،ابراز کرد:همزمان با دهه فجر امسال 35 روستای دیگر هم به شبکه گاز رسانی متصل می شوند.

وی با اعلام اینکه برای افتتاح طرح‌های گاز رسانی به 35 روستا در 4 شهرستان استان 47 میلیارد و 796 میلیون تومان اعتبار هرینه شده است ؛خاطرنشان کرد:3 هزار و 983 واحد مسکونی روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گازرساني به روستاهای بالای 20 خانوار را از برنامه كشوري عنوان كرد و تصریح کرد: 720 روستاي استان زنجان بالاي 20 خانوار است.

احمدلو با اشاره به اینکه در حال حاضر شركت گاز 97 ميليارد تومان از مشتركين طلب دارد،عنوان کرد:25 درصد از اين مطالبات خانگي بوده و 45 درصد بخش صنعت و مابقي نيز مربوط به ادارات واحدهاي تجاري و سایر بخشها می باشد.

وی با اعلام اینکه 306 هزار و 113 مصرف کننده گاز خانگی، 22 هزار 198 مصرف کننده تجاری و یک هزار و 161 مشترک عمده و صنعتی دارد که از خدمات این شهرکت بهره مند هستند،ابراز داشت:امسال هیچ گونه افزایش نرخ گاز نداشتیم.

ارسال نظرات