خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

تلاش دشمن از طریق رسانه نا امید کردن مردم به آینده است

امام جمعه مرند در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: دشمن با بهره گیری از رسانه های خود تلاش می کند تا مردم ایران را نسبت به آینده کشور ناامید و مایوس کند و مسئولین باید با تلاش های شبانه روزی و انعکاس عملکرد خود، این توطنه استکبار را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۴۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: پیش از انقلاب هر وزیر و وکیلی که روی کار می آمد با دخالت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و عیادی اش باید انتخاب می شد و مردم نقشی در انتخاب نداشتند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم به جایگاه حقیقی خود در مردم سالاری دینی دست پیدا کرده اند.

وی با اشاره به جایگاه بین المللی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به جایی رسیده که الگوی بسیاری از کشورها و ملت های دنیاست و این عزت و استقلال و عظمت، با بردباری و حضور در صحنه مردم و با رهبری دینی به دست آمده است و باید قدردان آن بود.

حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت انعکاس عملکرد مسئولان به مردم تاکید کرد و افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران باید این دستاوردها به صورت مطلوب توسط مسئولین اجرایی به مردم ارائه داده شود.

امام جمعه مرند با انتقاد از رفتار برخی مسئولان در ارائه دستاوردهای انقلاب در مرند افزود: باید مسئولان با نسبت مقایسه وضعیت قبل از سال ۵۷ و بعد از آن، آمار خود را در هر زمینه ای که در آن فعالیت دارند به صورت شفاف به مردم ارائه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها