برگزاری جشنواره قرآن و نهج البلاغه در کوهرنگ

سومین جشنواره قرآن و نهج البلاغه با عنوان شهدای مدافع حرم با حضور کارکنان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۱۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس کمیته امدادامام خمینی شهرستان کوهرنگ درگفتگو با خبرنگار ما ازبرگزاری سومین جشنواره قرآنی بین خانواده کمیته امداد، باهدف شناسایی و حمایت از استعدادهای قرآنی و نهج البلاغه باحضور استادان و قاریان بین المللی قرآن خبرداد.

غیبی درادامه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مومن و انقلابی برای آشنایی و انس بیشتر با قرآن، اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب جهت معرفی مددجویان توانمند و با استعداد در زمینه قرآن و نهج البلاغه به مسابقات استانی و کشوری از اهداف این جشنواره بود.

رییس کمیته امدادامام خمینی(ره) کوهرنگ، هدف دیگر این جشنواره قرآنی را ایجاد زمینه برای حضور اساتید قرآنی برتر کشور در شهرستان و ارتباط صمیمی مددجویان با یکدیگر و تلاش برای معرفی جامعه بزرگ و توانمند خانواده مدجویان به حوزه های مختلف شهرستانی و ادارات و عموم جامعه دانست.

این مقام مسئول، حفظ کل قرآن، قرائت و تحقیق، ترتیل، درک مفاهیم، اذان و همچنین باتوجه به ارزش معنوی نهج البلاغه، قسمتی از این میراث گرانبها را از بخش های مسابقه ای این جشنواره عنوان کرد، که مددجویان به مدت یک روز در حسینه محمدرسوال الله شهر چلگرد با هم رقابت کردند.

گفتنی است: رتبه های برترشهرستانی به مرحله استانی اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات