اجرای ۴۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر در لنده

به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۰ عنوان برنامه در دیشموک اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
بخشدار دیشموک در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و آذین بندی مناسب محله‌ها و مناطق شهری و روستائی است.
حبیبی افزود:نواختن زنگ انقلاب در مدارس، غبار روبی گلزار شهدا، رژه عمومی وسایل نقلیه، میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همایش پیاده روی از جمله برنامه‌های این ستاد در دهه فجر است.
وی گفت:همه اعضای شورای اداری موظفند برای برنامه ریزی هر چه باشکوه برگزار کردن برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ستاد بزرگداشت دهه فجر همکاری کنند.
حبیبی با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه ادامه داد: باید در اجرای برنامه‌های پیش رو حرمت این ایام رعایت شود.
امام جمعه شهر دیشموک هم به ضرورت بیان دستاورد‌های انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون مبارزه با فساد، برقراری عدالت، خدمات ارزنده انقلاب در ۴۰ سالگی اشاره کرد و گفت: لازم است نهضت روشنگری و تبیین دستاورد‌ها در قالب این برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام راوند گفت:حضور پرشور مردم در این برنامه‌ها، سودا‌ی خامی را که دشمنان در سر می‌پروراندندنقش برآب می‌کند و دوستداران انقلاب را دلگرم‌تر خواهد کرد.
در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخش دیشموک برنامه‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو این ستاد مطرح و درباره چگونگی برگزاری آن‌ها همفکری و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات