استاندار کهگیلویه و بویراحمد

چهل سالگی انقلاب اسلامی چله عزت در جهان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبیین شاخص های پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان و مقایسه با قبل از انقلاب گفت چهل سالگی انقلاب اسلامی چله عزت ایران در جهان است.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۶۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
علی محمد احمدی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اصحاب رسانه  با تبریک پیشا پیش دهه پنجم فجر انقلاب اسلامی ایران گفت:: دهه فجر امسال نقطه عطف تاریخی به چند دلیل می‌باشد  که  بلوغ و پختگی، آزادی، تمدن، سربلندی، اقتدار و عزت  از این جمله می‌باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار  این دهه در ۴۰ سالگی انقلاب است.
او همچنین خاطر نشان کرد: دشمن با تشدید تحریم‌ها، جنگ تحمیلی، فعال کردن گروه‌های منافق، راه اندازی طرح تابستان داغ بدنبال براندازی نظام بوده، اما ملت و نظام با عزت و سربلندی از همه گردنه‌های سخت عبور کرد.
احمدی با بیان اینکه طبیعی است کشوری که با استکبار، استعمار و کشور‌های غاصب همراهی نکد دستاویز توطئه‌های و فتنه دشمن می‌باشد گفت:: جمهوری اسلامی ایران امروز کشوری بی نیاز، عزتمند و قدرتمند در دنیا بوده و بلا شک قدرت امروز ما برخاسته از توان داخلی می‌باشد و

وی همچنین ابراز داشت جمهوری اسلامی ایران و کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌ها در همه بخش‌ها و شاخص‌ها حرف برای گفتن دارد و متکی به نفت نبوده و در کشاورزی، صنایع فولادی، صنایع غذایی، حوزه‌های مختلف نظامی، بهداشت و درمان، برق، آب، گاز، نفت، آموزش عالی   و .. بی نیاز به خارج است.
استاندار با اشاره به شاخص‌های مختلف پیشرفت در استان و مقایسه با دوران قبل از انقلاب که در همه شاخص‌ها زیر صفر بود گفت:؛ نمی‌گوییم کاستیی وجود ندارد، اما وضعیت فعلی و رسیدن به قله سربلندی به برکت انقلاب و خون شهدا است.
احمدی  اذعان داشت: دولت با اعطای یارانه، و بالا بردن دستمزد‌ها در مقابل فتنه‌های اقتصادی دشمن ایستادگی می‌کند و با اتحاد، همبستگی بدنبال خدمت به مردم است.
وی از رسانه‌های استان خواست تا در فضای  رسانه‌ای بدنبال ایجاد اتحاد باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان به صورت امید بخشی در حال رشد در همه شاخص‌ها می‌باشد و  در دهه فجر امسال در چهلمین سالروز انقلاب ۲۱۸ پروژه عمرانی با ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی بیش از ۲ هزارنفر کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که ۱۸۵ طرح افتتاح و ۳۳ طرح کلنگ زنی می‌شود.
وی گفت: با اعتبار ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار ۸۹ پروژه اقتصادی در استان تعریف شده است که از این تعداد ۶۱ پروژه افتتاحی و ۲۸ پروژه کلنک زنی می‌باشد.
ارسال نظرات