آغاز جشنواره ملی برفی در پیست اسکی کاکان

جشنواره ملی برفی دنا فردا با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی در پیست اسکی کاکان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۷۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردا آغاز جشنواره ملی برفی دنا در پیست اسکی کاکاناستان گفت:ایجاد شور و نشاط بین مردم ومعرفی توانمندی‌های استان به گردشگران و سرمایه گذاران از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
محمود باقری با اشاره به اینکه این جشنواره تا دوازدهم بهمن ماه در یاسوج ادامه دارد، افزود: این جشنواره به میزبانی یاسوج، "پایتخت طبیعت ایران" در سطح ملی با شرکت تمام استان‌های کشور در پیست اسکی کاکان (دنا) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله طبیعی، تاریخی، مذهبی و ورزشی دارد، گفت: برگزاری جشنواره برفی موجب نشاط اجتماعی می‌شود که انتظار می‌رود دستگاه‌ها اجرایی و خدمات رسان استان همکاری لازم را برای برگزاری باشکوه این جشنواره داشته باشند.
باقری ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی مانند اسکی، برف پیمایی، مجسمه سازی و تندیس سازی به دو صورت حرفه‌ای و آماتور، مسابقات سرگرمی، مسابقه پخت غذا‌های محلی متناسب با فصل سرما، شکار لحظه‌ها توسط فیلمبرداران و عکاسان، شعرخوانی با موضوع برف از جمله برنامه‌های این جشنواره است.
ارسال نظرات