ساخت انیمیشن جیک جیک، کی منو می خوره؟

همزمان با افتتاح انجمن پویانمایی کانون فرهنگی پرورشی کودکان و نوجوانان، ساخت انیمیشن« جیک جیک، کی منو می خوره؟» در چهار محال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همزمان با آیین گشایش انجمن پویانمایی کانون، ساخت انیمیشن«جیک جیک، کی منو می خوره؟ » بر اساس کتاب جیک جیک، کی منو می خوره؟ نوشته علی اکبر پور رسول و باز نویسی حمزه هاشمی آغاز شد.

این انیمیشن توسط سه نفر از اعضای نوجوان دختر با نام های "نگار کریم زاده"، "راضیه رضوی" و "معصومه کاظمی" به سرپرستی "کیامرث هیاریان"، مسوول انجمن پویانمایی کانون استان آغاز شده و ساخت آن حدود 10 ماه به طول خواهد انجامید.

قرار است در ساخت این انیمیشن از تکنیک های خلاقی چون استاپ موشن و عروسک سه بعدی استفاده شود و تا کنون کار ساخت دکور و عروسک آن پایان گرفته است.

کتاب جیک جیک، کی منو می خوره؟ برای گروه سنی «کودک ونوجوان » در 48 صفحه ترجمه شده و محتوای این کتاب داستان، جوجه‌ای را روایت می‌کند که از خانه قهر کرده و در محیط جنگل با تهدیدات فراوانی روبرو می‌شود.

گفتنی است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری از سال 83 در5 مرکز استان چهارمحال و بختیاری  به طور تخصصی و فعال و در مراکز دیگر استان به طور پراکنده به ساخت انیمیشن توسط کودکان و نوجوانان پرداخته و تا کنون انیمیشن های متنوعی توسط اعضای کودک و نوجوان در استان ساخته و تدوین شده است.

ارسال نظرات