به همت سپاه فتح؛

اجلاسیه اتحاد در چله عزت برگزار شد

به همت سپاه فتح یک روز قبل از ۴۰ سالگی انقلاب اجلاسیه اتحادی بین مسئولان ، سیاسیون ، طلاب جناح های مختلف سیاسی در استان و معتمدین با عنوان "درسایه سار چله عزت" برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
در این همایش آیت الله ملک حسینی نگاه سیاسی به عرصه فرهنگ و اقتصاد را از مهمترین مشکلات فراروی استان بیان کردو از مسئولان خواست برای توسعه استان، فقط به مردم خدمت کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به نقش مسئولان در توسعه استان گفت: خوبی‌ها و بدی‌های جامعه از خود مامسئولان است و مردم همه با هم هم دل و صمیمی هستند.
وی ادامه داد: ما مسئولان باید درکنار هم و با اتحاد این انس‌ها و الفت‌هایی که بین مردم استان به عنوان الگو است راپایدارکنیم و انسجام دهیم.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باید توسعه استان را به صورت همه جانبه در دستور کار قرار دهیم و منفعت‌های شخصی، سیاسی، قومی و حزبی را کنار بگذاریم و تفسیر واژگون از توسعه همه جانبه استان نداشته باشیم و از برخی اخلاق‌ها دست برداریم.
آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به رهنمود‌های رهبری در زمینه انقلابی بودن، افزود:انقلاب ما، انقلاب تکریم انسان‌ها است و هر مسئول انقلابی که خدمت صادقانه کرد نزد مردم عزتمند و گرامی است.
آیت الله ملک حسینی به مشکلات فراروی سرمایه‌گذاری در استان هم اشاره کرد و گفت: ما درمقابل تخلف و فساد درهمه حوزه‌ها ایستادگی واز سرمایه گذاران بومی وغیربومی حمایت می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان هم سیاست‌زدگی و قوم‌گرایی را از مهم‌ترین معضلات استان بیان کرد و گفت: این همایش با حضور همه مسئولان استان با هدف تلطیف فضا برای رونق اقتصاد، معیشت مردم، بهبود فضای کسب و کار برگزار شد.
سرهنگ خرمدل با بیان اینکه تحولات استان قابل قیاس با گذشته نیست، افزود:در زمینه معیشت مردم مشکلاتی وجود دارد وباید برای قشر تحصیل کرده در زمینه اشتغال هم اندیشی کنیم.
وی گفت::باید در زمینه اشتغال نگاه قبیله‌ای به استان را برداریم و مسائل عمومی مردم را بر مسائل قومی و قبیله‌ای ترجیح دهیم.
خرمدل ادامه داد:فضای استان برای کسب و کار آسیب جدی دیده و در این فضا تعطیلی حتی یک کارخانه هم ظلم است بنابراین باید از بزرگنمایی و تخریب و تحقیر افراد خودداری کرد.
وی به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف اشاره کرد وگفت:برای برون رفت از وضعیت فعلی ضرورت دارد ایجادقرارگاه پیشرفت و آبادانی به ریاست استاندارانجام شود، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را به استان دعوت کنیم وبا تسهیل دراجرای طرح‌های توسعه‌ای برای استان و معافیت‌های مالی ویژه برای آن‌ها وضع کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش برلزوم همدلی مسئولان تاکید کرد و گفت: دشمن، اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال نمی‌شناسد و لحظه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درنگ نمی‌کند.
غلام محمد زارعی افزود: درسایه خیرخواهی و وحدت خدمتگزار انقلاب هستیم و درسایه مردم سالاری و تعامل پایاپای به پیشرفت و توسعه استان کمک کنیم.
مسئول برپایی آیین‌های گرامی داشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان هم با تاکید بر اینکه در صورت داشتن مدیریت و برنامه ریزی مبتنی بر تقوا بسیاری از مشکلات کنونی کاهش می‌یابدگفت: باید در سایه عدالت و تقوا اصول انتصاب‌ها و استخدام‌ها رعایت شود و در مناسبات‌ها مسائل قومی و جناحی کنار بروند.

ستار هدایتخواه افزود: نظام برنامه‌ریزی ما باید مبتنی بر آموزه‌های دینی باشد و متاسفانه الگو‌های غربی همچنان مبنای برنامه ریزی‌های کشوراست و با این شرایط نمی‌توان رزق و روزی مردم را تامین کرد.

استاندارهم در این همایش با تاکید براینکه سیاسیون و مسئولان برای سرعت بخشیدن به توسعه باید با هم متحد و هم دل شوند گفت:کهگیلویه وبویراحمد با وجود داشتن ظرفیت‌های موجود و خدادادی در بخش‌های مختلف هنوز به جایگاه واقعی خود در توسعه نرسیده است.
احمدی افزود: مسئولان جدای از سیاست، باند، نگاه‌های قومی، برای عظمت مردم و شکوفایی استان دست به دست هم دهند و برای رشد این دیار تلاش کنند.
وی ادامه داد:تا فرصت هست باید به پاس مجاهدت فرزندان این دیار و تلاش فرزندان پاک و صدیق این خطه به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه وحدت عمل کنیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم.

مشروح برگزاری این نشست همراه با گزارش تصویری منتشر می‌شود
ارسال نظرات