مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام افشار در آستانه چهلمین سالگرد آنقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: دههٔ فجر انقلاب اسلامی به ده شب پر التهاب امت انقلابی از روز حضور امام امت تا غلبه کامل امام و امت بر رژیم وابسته شاهنشاهی گفته میشود که سرآغاز پیشرفت همه جانبه اراده ی انقلابی مردم و تقابل با اراده شیطانی استکبار جهانی شد.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی با همه توطئه‌های مختلفی که علیه این ملت قهرمان داشتند، نتوانستند بر اراده ، استقلال و انقلابی گری مردم غلبه کنند ، چرا که مردم با اراده ملی، تکیه بر قدرت لایزال الهی و زعامت فقهایی عادل چون حضرات امام خمینی و امام خامنه ای همه بحران‌ها را پشت‌سر گذاشتند تا امروز به همه جهانیان ثابت کنند که ایران و ایرانی ذلت نمی‌پذیرد و همیشه آماده است تا با فرمان ولی‌فقیه زمان خود برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فداکاری کند.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک ویژگی بارز دارد زیرا که دشمن از قبل اعلام کرد که شیرینی ۲۲بهمن را از مردم ایران می گیریم و حتی نمی گذاریم به چهل سالگی برسد.

وی با بیان اینکه امروز باید صدای انقلاب و جریان ارزشی به گوش جهانیان برسد، خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تمام برنامه‌های این ایام در قالب صدای انقلاب، اهداف استکبار جهانی را نابود کنندوی تصریح کرد: پس از چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هیچ فرصتی نباید از دست برود و آحاد مردم و مسئولان با هم در راستای آبادانی و توسعه همه جانبه کشور گام برمیدارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرج بیان اینکه این بزرگداشت فرصت مناسبی برای نشان دادن پیشرفت های جمهوری اسلامی و مقایسه نقطه آغازین انقلاب با وضعیت کنونی و فعالیت های ارزنده افزود : دولت های مختلف فارغ از تفکرات، جناح بندی ها و نوع نگاه های سیاسی و به طور کلی عملکرد انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تبیین پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی، زمینه سازی آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان با اهداف و آرمان های امام راحل، تبیین نقش ولایت فقیه در پیروزی و حفظ کشور و نظام در بحران های مختلف و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص در عرصه بین المللی از مهمترین اهداف برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کرج بیان داشت: دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت که باید ملاحظات ایام فاطمیه در برنامه های این دهه مد نظر قرار گیرد.

وی در پایان  خاطر نشان کردند: تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه برگزاری نهضت روشنگری را در دستور کار خود قرار داده اند که هر پایگاه دو نشست روشنگری و هر حوزه مقاومت یک برنامه جمعی نهضت روشنگری حوزه محور برگزار می نماید.
همچنین پیگیر برگزاری همایش بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم با حضور بسیجیان و با سخنرانی حکیمانه نماینده معزز ولی فقیه در استان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها