مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد

ششمین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی در سپیدشت برپا شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: اولین بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی فردا در منطقه محروم شهرستان سپیدشت برپا شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج  از لرستان، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان سپیددشت، به مناسبت اولین روز از دهه مبارک فجر، ششمین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام جهانگیر بیرانوند در منطقه محروم شهرستان سپیدشت به مدت یک روز برپا شد.

 

وی افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل: فوق تخصصین قلب و عروق، کودکان و متخصصین عفونی، کلیه و مجاری، زنان، جراح عمومی، تغذیه، روان‌پزشک، مغز و اعصاب، سه پزشک عمومی و سه دندان‌پزشک، روانشناس و کارشناسان آزمایشگاه به همراه 45 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی تیم برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و 500 نفر از جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه شد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، خدمات دندانپزشکی نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده شد.

 

ملک آرا تصریح کرد: آموزش بهداشتی و مشاوره از دیگر خدمات خداپسندانه در خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در پایان گفت: حمایت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، موسسه تأمین درمان بسیجیان استان، کانون بسیج جامعه پزشکی سپیددشت، بیمارستان امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپیدشت، از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات