مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس:

امروز انقلاب اسلامی ایران قدرت برتر دنیاست

مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس گفت: خیلی ها سعی کردند که انقلاب به 40سالگی نرسد . امروز انقلاب به 40سالگی رسیده و این بلوغ و پیشرفت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان , حجت الاسلام امید درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس، ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر گفت: بر کت دهه مبارک فجر امسال همزمانی بودن آن با دهه دوم فاطمیه است .

وی، اظهار داشت : امروز انقلاب اسلامی ما به 40سالگی رسیده است و ما داریم جشن انقلاب می گیریم خیلی ها دنبال این بودند که انقلاب به 40سالگی نرسد و در هر مقطع زمانی دنبال ازبین برد ن انقلاب بودند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس , با اشاره به اینکه دشمنان هروز دنبال توطئه بر علیه انقلاب اسلامی ایران هستند گفت: ما طی این 40سال توانستیم در زمینه های مختلف پیشرفت کنیم به عزت و اقتدار برسیم و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم . امروز انقلاب اسلامی ایران   توانسته در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی، اظهار داشت: در گذشته روستا ها و شهر ها از کو چک ترین امکانات بر خوردار نبودند اما به بر کت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و آبادانی در شهر ها و روستا ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس، بیان نمود: امسال حضور مردم در برنامه های دهه فجر پر رنگ تر خواهد بود و در راهپیمایی 22بهمن با حضور حماسی خود مشت محکمی در دهان دشمنان انقلاب خواهند زد.

ارسال نظرات