امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت:

بصیرت مردم و اتحاد ملی عامل پیشرفت ها و افتخارات ملی است

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: امروز هدف از همه فشارها و توطئه های دشمن از بین بردن اتحاد ملی و جدایی مردم از انقلاب است اما مردم بصیر ما با وجود مشکلاتی که در عرصه اقتصاد وجود دارد یقینا به دشمن اجازه سوءاستفاده را نخواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۱۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،امام جمعه توکهور-هشتبندی در اجتماع عظیم نمازگزاران  با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را معجزه الهی در عصر حاضر معرفی کرد و با اشاره به تلاش های شاه پهلوی و حامیان خارجی اش برای شکست انقلاب ملت ایران گفت :ملت ما با اراده خود و توکل بر پروردگار متعال و رهبری الهی امام عظیم الشان دنیا را به حیرت واداشت.
حجت الاسلام بارانی ملت ایران را ملتی استوار در برابر تهدیدات و فداکار در جهت حفظ دین و ارزش ها دانست و با یادآوری اوضاع کشور در رژیم پهلوی افزود:در ۱۲ بهمن امام امد و و این روز آغاز یک حرکت بزرگ برای ملت شریف ایران بود.
وی تصریح کرد: توجه به نقش هدایت الهی و مردم در سرنوشت مملکت از شاخصه های مکتب امام است که در قالب مردم سالاری دینی به جامعه عرضه شد.
بارانی به فرازوفرود های حرکت ملت ایران در چهار دهه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ضمن بیان توطئه های سیاسی،نظامی،فرهنگی و اقتصادی دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بیان کرد:دشمنان هر کاری توانست انجام دادند تا ملت ایران را به عنوان نماد و اسوه استقلال خواهی؛آزادی خواهی و عدالت طلبی در دنیا به زانو در بیاورند اما به کوری چشم آنها ملت ما روز به روز زنده تر و استوارتر شد و به لطف الهی پیروز نهایی این نبرد جهانی نیز ملت بزرگ ایران خواهد بود.

امام جمعه توکهور-هشتبندی بصیرت مردم و اتحاد ملی را عامل همه پیشرفت ها و افتخارات ملی معرفی کرد و ادامه داد:امروز هدف از همه فشارها و توطئه های دشمن از بین بردن اتحاد ملی و جدایی مردم از انقلاب است اما مردم بصیر ما با وجود مشکلاتی که در عرصه اقتصاد وجود دارد یقینا به دشمن اجازه سوءاستفاده را نخواهد داد.

حجت الاسلام بارانی انتظار مردم از مسئولان را فعالیت و تلاش بیشتر برای حل مشکلات بیان کردند و با تمجید از بصیرت ملت فهیم ایران تصریح کرد:دشمن امیدوار است که با تحریم و فشار اقتصادی ؛ملت ایران بعد از چهار دهه مقاومت و پایداری تسلیم شود اما ملت ما ثابت کرده که فرزند عاشورا و رمضان است و دشمنان ما بدانند که اگر خستگی ما موجب شادی شما میشود به لطف الهی این شادی را به گور خواهید برد.
خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به روز فناوری فضایی؛گفت:یکی از دستاوردهای غرورآفرین نظام اسلامی دستیابی به پیشرفت علمی با اتکا به توان داخلی و تلاش جوانان نخبه این سرزمین است و فناوری فضایی از جمله این علوم است.

امام جمعه توکهور-هشتبندی در پایان از مسئولین ادارات و جوانان بسیجی و ورزشکار به دلیل برپایی میز خدمت و برنامه های متنوع ورزشی در روز جمعه تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظرات