نیروهای بسیج جامعه پزشکی در تمامی بحران های کشور آماده به خدمت هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم تکریم و معارفه ریاست مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت همیشه نیروهای بسیج جامعه پزشکی در تمامی بحران ها آماده به خدمت هستند.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، دکتر آقا جانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به اینکه دکتر جوانمرد با حسن خلق خود توانسته بود با اعضای هیت علمی پزشکان و کارکنان این مجموعه در سطوح مختلف ارتباطات بسیار خوبی برقرار کند، گفت:علاقه مندی به پیشرفت دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی از صفات برجسته دکتر جوانمرد در حیطه کاری وی می باشد.
وی با بیان اینکه دکتر بلادیان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه مسیرنقش برجسته ای در بسیج جامعه پزشکی ایفا می کنند اظهار داشت: خدمت کردن برای بسیج فقط همراه با عشق معنی پیدا می کند. باید خدمت به بسیج را به دید یک کار معنوی جدا از کار اداری دانست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استقلال و خودکفایی کشور ایران و دستاورد چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با جرائت می توانم بگویم امروزه کشور ایران در حوزه سلامت دارای شرایط انجام عمل های جراحی پیشرفته وهمچنین دارای تکنولوژی نوین درعلم پزشکی بالینی می باشد.در نتیجه نیاز نداریم هیچ بیماری برای جراحی به خارج ازکشور فرستاده شود.
وی با توجه به اینکه امروزه بیماران کشورمان به برکات جمهوری اسلامی از بهترین خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند بیان کرد: برای ما افتخار است که ایرانیان مقیم خارج از کشور از کشورهای توسعه یافته برای بهبود درمان خود به ایران مراجعه می کنند.
دکتر آقا جانی با اظهار خرسندی در ادامه افزود: باید از فرآیندهای چهل سال انقلاب در حوزه سلامت و علوم فناوری بر خود ببالیم زیرا امروزه آمارها و شاخص های ایران با شاخص های بین الملل به رقابت می پردازند.
وی با پرداختن به نقش بسیج جامعه پزشکی به نکات حایز اهمیتی اشاره کرد و گفت: همیشه نیروهای بسیج جامعه پزشکی در تمامی بحران ها و رخدادهای طبیعی کشور آماده به خدمت هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه نقش بسیج و بسیج جامعه پزشکی در تمامی موارد اظطراری وکمک به مصدومین تعریف شده است، ادامه داد: ما در حال گذر یک بیماری اپیدمی و واگیر دار هستیم و تا حد زیادی بیماری اپیدمی در میان مردم کنترل شده است.که البته نباید نقش ارزنده بسیج را در این مجموعه نادیده گرفت.وبا ایفا کردن نقش بسیج توانستیم درفراخوان های ملی واکسیناسیون از حداقل بیماری های عمده عبور کنیم .
دکتر آقا جانی با ذکر اینکه همیشه نقش بسیج در نظام سلامت پر رنگ تر از قبل عمل کرده است، گفت: بزرگترین اهداف نظام سلامت جلوگیری از مرگ های زود رس و نا خواسته است برای همین با کمک بسیج در تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور می توان مردم را با مولفه های اجتماعی در حوزه سلامت آشنا کرد و مرگ های ناخواسته را در این حوزه تا حدی کاهش داد.

ارسال نظرات