جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) با تاکید بر بصیرت و وحدت امروز جامعه اسلامی گفت:‌بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۹۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار سعید مرادی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج ضمن عرض تبریک وگرامیداشت دهه فجر اظهار داشت : ایام دهه فجر فرصتی برای بازبینی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در آن همه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حول محور اسلام جمع شده و پیرو ولی فقیه بودند.

 بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

وی با تاکید بر بصیرت و وحدت امروز جامعه اسلامی گفت:‌بصیرت مردم در انقلاب اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود : امسال که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم در برهه ای حساس از تاریخ انقلاب قرار گرفته ایم که دشمنان در صدد ضربه زدن به بنیه اصلی نظام و براندازی آن هستند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه این نظام علی رغم تمامی مشکلات و دشمنی‌ها در برابر دشمنان ایستاده و به راه خود با قدرت و اقتدار تداوم می‌بخشد، تصریح کرد: برای این شجره طیبه خون‌های زیادی تقدیم شده است که باید برای صیانت از این خون‌ها در دهه فجر و یادآوری این عظمت تلاش شود.

وی اظهار داشت : امسال نیز همچون سالهای گذشته با برگزاری باشکوه مراسمات پیروزی انقلاب مشتی محکم تر ازسالهای گذشته بر دهان دشمنان این انقلاب خواهیم زد و همواره مطیع امر ولی امر مسلمین هستیم.

جانشین سپاه ناحیه امام هادی (ع) در پایان خاطر نشان کرد : خاطرنشان کرد: مردم با حضور در این برنامه‌ها پاسخ کوبنده‌ای به شبهات و شایعات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها