هم‌زمان با آغاز عملیات اجرایی ۴۰هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور؛

عملیات اجرایی ۱۴۱۰ پروژه عمرانی زودبازده سپاه در گیلان آغاز شد

هم‌زمان با آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور عملیات اجرای ۱۴۱۰ پروژه عمرانی سپاه در استان گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده سپاه در کشور در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عصر امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس در کشور آغاز شد.

آغازعملیات اجرایی ۱۴۱۰ پروژه عمرانی زودبازده سپاه در گیلان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این ویدیو کنفرانس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: سهم گیلان از کل پروژه‌هایی که از امروز در سراسر کشور اجرایی می‌شود ۱۴۱۰ پروژه است.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه سپاه خدمات عمرانی خود را در بخش‌های وسیعی در دهه پنج انقلاب اسلامی اجرایی می‌کند گفت: مسکن محرومین، آب‌بندان‌ها، تعمیر و بازسازی مساجد، اشتغال‌زایی، احداث راه روستایی، احداث پل روستایی و چند پروژه عام‌المنفعه دیگر از خدماتی است که عملیات اجرایی آن از امروز در سطح استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش فارس، تاکنون سپاه قدس گیلان ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین را در گیلان اجرایی کرده و قرار است ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در استان برای اقشار مستضعف ساخته شود.

گفتنی است ۸۵ سالن ورزشی کوچک با متراژ ۴۵۰ مترمربع در سطح استان گیلان ساخته‌شده و علاوه بر آن ۲۰ سالن ورزشی بزرگ نیز مورد بهره‌برداری عموم مردم قرارگرفته است.

سپاه توانسته طرح‌های آب‌رسانی را نیز در روستاهای محروم استان گیلان اجرایی کند که تاکنون چندین طرح از آن در استان به بهره‌برداری رسیده و آخرین آن با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان رودبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

علاوه بر طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان توسط سپاه، این نهاد انقلابی پنج‌ خانه عالم در شهرستان‌های تالش، رودبار و املش را با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان طی دهه فجر امسال افتتاح می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات