در دومین روز از دهه مبارک فجر؛

عملیات اجرایی هزار و ۴۲۲ پروژه محرمیت‌ زدایی سپاه استان البرز در مناطق محروم آغاز شد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یک هزارو 422 پروژه عام المنفعه، زودبازده و محرومیت زدایی روز شنبه در مناطق محروم و کم برخوردار استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: هزار و ۴۲۲ پروژه از آن‌ها سهم استان البرز است، امیدواریم همه مسئولان در این کار بزرگ حضوری فعال داشته باشند زیرا این محرومیت‌ها جزو نواقص کشور است.

هزار و ۴۲۲ پروژه محرمیت‌ زدایی سپاه استان البرز افتتاح شد

وی ادامه داد: همچنین این نواقص، برخلاف تدابیر و اصول امام راحل است، تلاش می‌کنیم که تا سال ۹۸ پروژه‌های موردنظر را به اتمام برسانیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ویژگی‌های این پروژه‌ها، گفت: این پروژه‌ها کوچک، عام‌المنفعه و زودبازده هستند که باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

سردار مولایی ادامه داد: امروز خدمت وزیر صنعت، معدن و تجارت بودیم و قرار شد در این مأموریت بزرگ با توجه به اهداف مشخص، بسیج شوند و کار کنند.

وی بابیان اینکه در این کار منیت وجود ندارد، گفت: در این مأموریت منیت وجود ندارد و همه باهم دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا این پروژه‌ها را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: بهسازی معابر، احداث پل روستایی و آب‌رسانی یکی از مسائلی است که نیاز به توجه بیش‌ازپیش دارد برای تحقق این مهم نیازمند کمک همه مردم و مسئولان است.

سردار مولایی گفت: ائمه جمعه با تریبون‌هایی که در اختیاردارند، می‌توانند در این امر بزرگ کمک‌های بسیار زیادی کنند و حتی ما می‌توانیم حضور این عزیزان را درصحنه داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه گفت: این اقدام در مسیر رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور بوده که تحقق آن از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و همه در آن مشارکت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد که با حفظ تولید، اشتغال تثبیت می شود و مشکلات اساسی کشور اعم از بیکاری و محرومیت با پشتوانه تولید رفع خواهد شد.

وزیرصنعت، معدن و تجارت که امروز به استان البرز سفر کرده ضمن گشایش چند طرح تولیدی و صنعتی از تعدادی از صنایع استان بازدید کرد.

امروز نیز عملیات اجرایی 40 هزار پروژه محرومیت زدایی، عام المنفعه و زودبازده با پیام ویدئو کنفرانس سردار غیب پور رئیس بسیج سازندگی در کشور آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها