فرمانده سپاه الغدیر یزد:

افتتاح ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور/ 2 هزار پروژه سهم یزد

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد از افتتاح ۴۰۰۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور خبرداد و گفت: از این تعداد 2 هزار پروژه مربوط به استان یزد است.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی پرو‍ژه هایی را از ابتدای امسال پیگیری کرده ایم.
وی با اشاره بر اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی امروز به صورت کشوری انجام شد، ادامه داد: به پاسداشت ۴۰ سال مقاومت و افتخار آفرینی ملت ایران امروز ۴۰۰۰۰ طرح در قالب ویدیو کنفرانس کشوری افتتاح شد و از این تعداد 2 هزار پروژه متعلق به استان یزد است که 879 پروژه آن امروز افتتاح شد.
جمیری افزود: این پروژه‌ها با محوریت آب و محرومیت انجام می‌شود که شامل ایجاد مرمت و بازسازی منازل مددجویان کمیته امداد، پیشرفت و آبادانی روستاها با ضریب محرومیت بیش از 8 طرح هادی، احداث خانه‌ی بهداشت، آبرسانی روستایی و لایروبی قنوات، است؛ همچنین تلاش می‌کنیم تا همه‌ی طرح‌ها تا اواسط سال آینده به بهره برداری برسند.
وی با اشاره همت گروه های جهادی، تاکید کرد: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کوهبنان و ... از کارهایی بوده است که با پتانسیل جوانان به سرمنزل مقصود رسدیه است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد مردم را لایق پیشرفت و کمک رسانی دانست و بیان کرد: در طول این ۴۰ سال، هر کاری که با همت مردم آغاز شد به نتیجه‌ی مطلوب رسید؛ این پروژه‌ها نیز با هم افزایی مردم، دستگاه‌ها و بسیج همانند دیگر پروژه‌ها به نتیجه‌ی مورد نظر خواهد رسید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات