جا نیست در خانه بمان !!!

این پاسخ بیمارستان ساسان به جانباز شیمیایی مظلوم هشت سال دفاع مقدس پس از تشدید بیماری ریوی و مراجعه به بیمارستان است.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۶۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، خبرنگار اجتماعی ایران اکونومیست، روز پنجشنبه مورخ یازدهم ماه بهمن ماه سال جاری مجید کریمیان، جانباز شیمیایی و از عکاسان پرتلاش و به نام دوران دفاع مقدس در پی تشدید بیماری ریوی خود پس از مراجعه به بخش ویژه خدمات درمانی بیمارستان ساسان با این پاسخ که " جا نیست در خانه بمان " مواجه شد.
وی پس از شنیدن این پاسخ از سوی بیمارستان ساسان به ناچار با شرایط وخیم به سایر مراکز درمانی ویژه جانبازان مراجعه کرد و متاسفانه در آن مراکز نیز با همین پاسخ مواجه شد.
در پی پیگیری خبرنگار ایران اکونومیست، در حال حاضر به علت عدم بستری شدن در بیمارستان و تحت نظر نبودن تخصصی، بیماری این جانباز رو به وخامت گذاشته است. درمان جانبازان خصوصا جانبازان ریوی که سال ها متحمل رنج و درد هستند از الویت های خدمات به این عزیزان به شمار می رود و حال پرسش اینجاست در صورتی که اتفاق غیر قابل جبرانی برای این عزیزان رخ دهد چه کسی پاسخگوست.
جانبازان مظلوم هشت سال دفاع مقدس یادگاران رشادت های مردان و زنان بی توقع این مرز و بوم و ادامه دهنده راه شهدا هستند و تمامی مسئولان موظف به ارائه خدمات به این عزیزان می باشند.
مجید کریمیان بازنشسته خبرگزاری جمهوری اسلامی و سردبیر فعلی پایگاه خبری ایران اکونومیست از جمله خبرنگاران فعال در هشت سال دفاع مقدس به شمار می رود.وی در جریان یکی از بمباران های شیمیایی جنگ تحمیلی دچار عارضه شیمیایی ریوی شد. کریمیان نویسنده کتاب "فغان نیزارها" برگرفته از خاطرات و تصاویر هشت سال حضور وی در جنگ تحمیلی است.
تصویر مربوط به حضور این جانباز در بخش اورژانس بیمارستان ساسان است.

جا نیست در خانه بمان !!!

 

ارسال نظرات