خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بویین‌زهرا:

وحدت مردم رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است

به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با حضور در گلزار شهدای روستای عصمت‌آباد به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۱۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با حضور در گلزار شهدای روستای عصمت‌آباد ضمن نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
در این مراسم، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام خمینی(س)، وحدت، همدلی و انسجام مردم و خون پاک شهداست.
وی افزود: امروز نیز مردم با تبعیت از ولایت‌فقیه و اتحاد و وحدت یکدیگر می‌توانند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند و مقابل آنها همیشه پیروز بوده و باشند.
در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا گفت: خدمات قبل و بعد از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و امروز بایستی دستاوردهای نظام به آحاد مردم اطلاع‌رسانی شود.
این مسوول افزود: امروز ایران در اوج اقتدار و عزت است و این مهم به برکت خون شهداست که پای نظام ریخته شده و باید قدردان شهیدان باشیم.
همچنین بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا مطالبی در خصوص مقام والای شهیدان و ساماندهی گلزار شهدا بیان کرد.
وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی هر موفقیتی را کسب کرده با رهبری امام، خون پاک شهیدان و پشتیبانی ملت شریف ایران بوده است.
گفتنی است: گلزار شهدای روستای عصمت‌آباد از توابع بخش مرکزی بویین‌زهرا در جوار امام‌زاده حلیمه خاتون(ع) قرار دارد.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار