مديركل كميته ي امداد امام خميني(ره)خبر داد:

افتتاح 130واحد مسکن مددجویی همزمان باچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مديركل كميته ي امداد امام خميني (ره)،در ديدار با مدير كل صدا وسيماي مركز زنجان،ازافتتاح 130واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان زنجان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و662میلیون تومان در دهه ي فجرامسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج،هدایت صفری، با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه‌شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخشي سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

صفری در ادامه از بهره برداری 130واحد مسکن مددجویی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد وگفت : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 75واحد مسکن احداثی برای مددجویان روستایی و55واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر 6 میلیاردو662ميليون تومان به افراد تحت حمایت کمیته امداد در استان واگذار می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از ایجاد هزار و592فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان خبر دادوگفت:برای ایجاد این تعدادشغل که با رویکرد طرح های نو ودانش بنیان انجام شده است بیش از 25 میلیارد و 488 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد و بانک های استان پرداخت‌شده است.

مدیر کل صداوسيماي مرکز زنجان نیز با قدر دانی از خدمات کمیته امداد به ویژه در شرایط کنونی آمادگی این مرکز را برای همکاری با برنامه های اجرایی کمیته امداد استان اعلام کرد.

ارسال نظرات