همایش نشست روشنگری و بصیرت افزایی مداحان شهرستان پارس آباد با موضوع فجر بصیریت

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر،نشست روشنگری و بصیرت افزایی مداحان با موضوع فجر بصیریت در حسینیه ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پارسآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ سرهنگ نوری فرمانده ناحیه مقامت سپاه پارس آبادسخنران این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و عرض تسلیت ایام سواگواری فاطمیه اظهار کرد : مشارکت مردم درهر نظام را مایه مشروعیت و مقبولیت آن نظام توصیف کرد وگفت مردم با حضور در چهلم سالگرد انقلاب اسلامی مشت محکمی بردهان بدخواهان نظام خواهند زد.
وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف و وظیفه دینی عنوان کرد و افزود دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با نبرد نمیتواندبر انقلاب چیره شوند برای همین سعی میکنند با دسترسی به اهداف راهبردی به اهداف پلیدخود برسند.
وی بااشاره به امنیتی که درکشورحاکم است اشاره کردوگفت : دو نعمت امنیت و سلامتی تا زمانی که برقرار است قدرش را نمی دانیم وبا شرکت در راهپیمایی چهلم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که هم حق است و هم تکلیف ، شگرگذاری را بجا می آوریم.
حسن نوری افزود: مجالس عزاداری در طول سال فرصتی برای آگاهی بخشی، معرفت افزایی و بصیرت افزایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارس آباد، با اشاره به توطئه های دشمنان برای ترویج خرافات در بین عزاداری ها، اظهار داشت: هوشیاری هیئت های مذهبی و مداحان در این زمینه ضروری است.
وی با تاکید بر ضرورت جذب جوانان و نوجوانان به هیئت های عزاداری و مجالس عزاداری، خاطرنشان کرد: مجالس عزاداری حسینی باید با برنامه ریزی منسجم هیئت های مذهبی بستری برای معرفت و بصیرت افزایی در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان باشد.

سرهنگ نوری، مکتب عاشورایی را اسوه و الگویی برای سعادت دنیا و آخرت و مبارزه به توطئه های دشمنان دانست و گفت: عزاداری های ماه محرم و صفر وسایر روزهای سال فرصتی برای اعلام حمایت قاطع از ولایت واعلام برائت از دشمنان و ظالمان است.
فرمانده ناحیه سپاه پارسآباد اظهار کرد: تمام توفیقاتی که برای کشور به دست آمده است از برکات مقاومت ملت بوده است و این مقاومت امروزه به الگویی برای مردم کشورهای منطقه از جمله لبنان، فلسطین، یمن و سوریه تبدیل شده است.
سرهنگ حسن نوری، در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان، افزود: امروز دشمنان در قالب جنگ اقتصادی و جنگ روانی به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت راهکارهای اقتصادی و بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و توانمندی ها بومی برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان ضروری است.
در پایان این نشست، به مناسب ایام سوگواری فاطمیه مداحان به مداحی و سرودن شعر عاشورای پرداختند.

ارسال نظرات