معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

اراده ملت، فشار اقتصادی و تحریم را بی اثر کرده است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اراده ملت بزرگ ایران بر اراده همه شیاطین غلبه کرده و دشمن در رسیدن به اهداف خود در زمینه فشار اقتصادی و تحریم ناکام مانده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۵۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاري بسيج، عباس بابایی امروز در جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری استان زنجان،با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور غلبه مستضعفین بر مستکبرین عالم است که چهل سال از آن حماسه بزرگ می گذرد و نظام اسلامی با وجود همه موانع و دشمنی ها متعدد با صلابت راه خود را ادامه می دهد.
وی افزود: به همت مردم بزرگ، ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی و همت نخبگان، میهن اسلامی روز به روز با صلابت بیشتر رو به جلو می رود و شاهد پیشرفت روز افزون در عرصه های مختلف هستیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به دلیل وجود فشارهای اقتصادی و تحریم در ایام سختی به سر می بریم،افزود: اما اراده ملت بزرگ ایران بر اراده همه شیاطین غلبه کرده و دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.
بابایی ادامه داد: ملت ایران همواره در صحنه بوده و با قدرت ایمان ایستادگی کرده اند که این امر موجب شده تا ایران اسلامی به عنوان الگو و نماد مردم سالاری حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
وی با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در عرصه های مختلف، بیان داشت: استان زنجان با جمعیت یک میلیون و 50 هزار نفری از استان های مهم و استراتژیک کشور محسوب می شود که آوازه حسینی بودن این مردم به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در جهان پیچیده است.
این مسئول با اشاره به رشادت های رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس و نامگذاری زنجان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شهر غواصان دریا دل،گفت: این استان در عرصه های علمی نیز با وجود 40 مرکز آموزش عالی،50 هزار دانشجو، دو پارک علم و فنآوری،درخش های مطلوبی داشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر حمایت های لازم از بسیجیان در قالب مرکز رشد انجام می شود.
بابایی با بیان اینکه در طول چند سال گذشته طرح های خوبی ارائه شده است،افزود: کارگاه ها و جشنواره های متعددی نیز در استان زنجان برای نخبگان برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فنآوری استان زنجان در هر سال، ادامه داد: این جشنواره به منظور تجلیل از نخبگان استان زنجان در حوزه های مختلف برگزار می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکیدات مقام معظم رهبری در سه حوزه فرهنگ،علم و اقتصاد یادآور شد و گفت: مقام معظم رهبری علم را قدرت می دانند و بیشترین آمار دیدار ایشان نیز با جامعه علمی،اساتید، دانشجویان و نخبگان علمی بوده است.

ارسال نظرات