مناسبت گرامیداشت دهه فجر:

کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه کارگران در کنارک برگزار شد

کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه کارگران با موضوعاتی از قبیل مشاوره درماني و هدایت در شهرستان کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه کارگران با موضوعاتی از قبیل مشاوره درمانی و هدایت در شهرستان کنارک برگزار شد.

این برنامه در محل شرکت ماکان با حضور رئیس شرکت و مدیران کارخانجات شهرستان جمعی از پرسنل این شرکت با هدف آشنایی کارگران با معضل اعتیاد و پیشگیری از اعتیاد و مشاوره به آنان توسط حوزه کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه ن کنارک  برگزار شد.

دکتر احسان شهرکی،  مشاور اعتیاد کنارک در این کارگاه گفت: به هر رفتاری که بیش از اندازه از افراد سر بزند؛ اعتیاد اطلاق میشود؛ و اعتیاد به مصرف مواد مخدر نوعی بسیار بد و خطرناک از اعتیاد است و با وابستگی شدیدی که فرد نسبت به آن پیدا میکند آینده خود را مورد تهدید قرار داده و اطرافیان فرد نیز از این معضل آسیب خواهند دید.

وی افزود: خانواده‌ها در مسئله اعتیاد بسیار نقش مهمی دارند و والدین از سنین نوجوانی باید بسیار مراقب این پدیده خانمان سوز باشند و بدانند که اعتیاد برای قشر خاصی از جامعه بروز نمیدهد و همه افرادی که در جامعه هستند در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند، لذا با توجه به اینکه سن شروع اعتیاد همین سنین نوجوانی می باشد با اندکی دقت در رفتار فرزندانمان و با فراهم کردن محیطی سالم و همچنین دقت در زندگی به آنان کمک کنیم تا به سلامت این مرحله از زندگی را طی نمایند.

همچنین در حاشیه این برنامه کارگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری بسیج سازندگی و‌ بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک جهت آشنایی کارگران با انواع مواد مخدر و مضرات آن‌ها  برگزار شد.
ارسال نظرات