امام جمعه کوهبنان

انقلاب اسلامی مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت : در بحث علمی و تولید علم ما رتبه های برتر را داریم گرچه دشمنان از این پیشرفت ها نگرانند اما موفقیت ها همواره با ملت ایران بوده چون انقلاب اسلامی مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) است و خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۲۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, بعد از نماز مغرب و عشای امشب همزمان با دهه فجر فاطمی مراسمی با حضور امام جمعه ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و  مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر کوهبنان در مسجد جامع شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت در دهه فجر برکات و خوبی ها به جهان و جهانیان رسید در حالی که از 12تا 22بهمن مردم با جان و دل از ولایت و رهبری دفاع کردندو پیروزی را کسب نمودند. 

وی ابراز داشت چهل سال مبارزه با استکبار را داشتیم که افتخار به گذشته و امید به آینده مدال عزت ماست  این ایام جز ایام الله است که خداوند بندگان خود را یاری کرد تا کارهای خارق العاده انجام دهند در این ایام طاغوت ها را مردم به زیر کشیدند چون تابع فرمان ولایت و رهبری بودند .

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد چهل سال ما مرتب آمریکا را در عرصه های مختلف شکست داده ایم لذا نباید امید به این قدرت پوشالی داشته باشیم چون ما توکل به خدا و ولایت و رهبری را داریم در همه عرصه ها پیروز میدان خواهیم بود .

وی خاطر نشان کرد به برکت انقلاب اسلامی در اکثر مناطق و روستاها برق رسانی ،آب آشامیدنی سالم ،گاز رسانی و...انجام شده که آمریکایی ها از این خدمات نگران هستند چون آنان همواره دشمن ما هستند.  

حجت الاسلام جعفری ادامه داد در پانزده سال قبل از انقلاب آمریکایی ها مرتب از رژیم پهلوی و شاه حمایت کردند تا جلوی مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و  مردم را بگیرند ولی مردم لحظه ای در حمایت از بنیانگذار کبیر انقلاب کوتاه نیامدند .

وی تاکید نمود مردم همواره شعار دادند که شاه و آمریکایی ها را نمی خواهند البته دشمنان قدرت ایمان و توکل به خدا را نشناختند لذا مرتب دولت ها را عوض کردند و ملی گرا را روی کار آوردند حکومت نظامی برقرار کردند تا جلوی انقلاب را بگیرند ولی به فرمان و حکم حضرت امام مردم به خیابان ها ریختند و حکومت نظامی را شکستند تا انقلاب به پیروزی رسید. 

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود دشمنان ترور شخصیت ها و حمله نظامی به طبس را در دستور کار قرار دادند اما ابهت و اقتدار آمریکا در این عرصه ها با مدد الهی شکسته شد .

وی افزود در ادامه دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و در کنار آن تحریم ها را شدت بخشیدند اما باز هم ایران اسلامی پیروز شد دشمنان تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار دادند مقام معظم رهبری تذکر دادند نظام اسلامی این برهه را هم با موفقیت پشت سر گذاشت. 

ایشان گفت با همه امیدواری های دشمنان دیدیم که انقلاب اسلامی مسیر خود را با قدرت و صلابت ادامه داد چون خدا با ماست. 

حجت الاسلام جعفری بیان داشت در بحث علمی و تولید علم ما رتبه های برتر را داریم گرچه دشمنان از این پیشرفت ها نگرانند اما موفقیت ها همواره با ملت ایران بوده چون انقلاب اسلامی مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) است و خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

وی ابراز داشت چیزی که قدرت می دهد حضرت حق است  اسرائیل پیشرفته ترین سلاح ها را دارد اما ترس و وحشت به وجود آنان افتاده چون از قدرت اسلام و ایران اسلامی در هراس هستند. 

ایشان تاکید کرد در این چالش که آمریکایی با ما دارند پیروز میدان انقلاب اسلامی است و آنان روزهای زوال و نابودی خود را سپری می کنند.

ارسال نظرات