در نشست حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اموزشی نمونه‌هایی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب

"میرشمسی"سرگروه حلقه صالحین پایگاه بضعه النبی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد، استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اموزشی. را نمونه‌هایی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جهت بازگویی دستاورد‌های انقلاب اسلامی، نشستی در پایگاه بضعه النبی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر برگزار گردید.
میرشمسی" در این نشست در تشریح دستاورد‌های انقلاب در ابعاد مختلف، داشتن قدرت تصمیم گیری و استقلال و تکیه بر توان خود را نمونه‌ای از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب از نظر سیاسی. عنوان نمود و اظهار داشت:در زمان شاه و قبل از انقلاب ما هیچ گونه قدرت تصمیم گیری در مسائل مربوط به کشور را نداشتیم و این امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بودند که در مسائل سیاسی برای ما تصمیم می‌گرفتند.
وی در ادامه استقلال اقتصادی را نمونه‌ای دیگر از دستاورد‌های انقلاب برشمرد و افزود:در دوران قبل از انقلاب نفت ایران به قیمت ناچیز وارزانتر از اب خریداری می‌کردند و به جای پرداخت هزینه ان ما را به خرید لوازم و اجناس ساخته شده کشور خودشان را برما تحمیل می‌کردند وبدین وسیله ما را مصرف گرا و وابسته و متکی می‌کردند و جوانان و مردم ایران به دلیل عدم توانایی ساخت و تولید هیچ گونه قطعه و ابزاری بیکار بودند.
سخنران نشست در تصریح دستاورد فرهنگی انقلاب به ترویج فرهنگ غرب و نگاه ابزاری به زن در دوران رژیم پهلوی اشاره کرد و اذعان داشت: الان زنان در انقلاب اسلامی از جایگاه ومنزلت بالایی برخوردارند و در زمینه اموزش اکثریت مردم ایران دارای تحصیلات و مدارک دانشگاهی بسیار بالایی هستند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات