بهره برداری از طرح توسعە تعاونی ریختگری سنندج

طرح توسعە تعاونی ریختگری ۱۶۲ سنندج همزمان با پنجمین روز از دهە مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از این طرح اظهار داشت: این کارگاە با صرف اعتباری معادل ۴۸ میلیارد ریال بازسازی و نوسازی شده است.

برهان صلواتی افزود: شرکت تعاونی ۱۶۲ ریخته گری سنندج تولید کننده انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ با ظرفیت سه هزار تن در سال است.

وی اضافه کرد: تولید انواع ساچمه از فولاد آلیاژی به ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تن، انواع بوش خودرو به تعداد ۱۵۰ هزار عدد، ظرفیت اسمی تولید ۶۰۰ تن از قابلیت‌های این واحد تولیدی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این افتتاح اظهار داشت: این طرح تولیدی برای ۵۱ نفر شغل ایجاد کرده و امسال ۲۵ میلیارد ریال سرمایه در گردش برای این طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده است.

محمد دره وزمی افزود: سال گذشته نیز سه میلیارد ریال سرمایه در گردش به این واحد اختصاص داده شد.
 
سالن سقف کوتاه ورزشی روستای باباریز افتتاح شد

استاندار کردستان در ادامه سفر خود با حضور در روستای باباریز سنندج سالن سقف کوتاه ورزشی این روستا را افتتاح کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این افتتاح گفت: زمین این پروژه ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد که سالن سقف کوتاه آن در ۴۲۰ مترمربع آن احداث شده است.

حامد جولایی افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف تملک و دیوار کشی این مجموعه شده و برای احداث سالن سقف کوتاه آن پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه شامل سالن سقف کوتاه، رختکن، سرویس بهداشتی، اتاق اداری و خدماتی است.

روستای باباریز با ۲ هزار و ۱۶۷ نفر جمعیت در قالب ۷۶۷ خانوار در بخش مرکزی شهرستان سنندج قرار دارد.
 

بهمن مراد نیا استاندار کردستان در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان سنندج حضور یافته و طرح‌های مختلف عمرانی و صنعتی را بازدید می‌کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات