خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان:

به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در منطقه مرزی ازگله برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» در شهر ازگله کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۹۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در منطقه مرزی ازگله برگزار می‌شود به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ویژه برنامه های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهر ازگله کرمانشاه در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» با حضور شهردار، بخشدار، مدیران دولتی و فرماندهان نظامی و هنگ مرزی این شهر برگزار شد.

سرهنگ کاظمی علوم معاون هماهنگ کننده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در این برنامه با اشاره به برخی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

بخشدار ازگله نیز ضمن جمع‌بندی و صورتجلسه ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی؛ بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی، برگزاری مسابقات ورزشی و علمی، غباروبی مزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا و زلزله زدگان، رژه موتورسواران و نشست‌های روشنگری سیاسی در مساجد و مدارس را از جمله ویژه برنامه‌های فجر انقلاب اسلامی امسال عنوان کرد.

امیری بیان کرد: برنامه اصلی گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی؛ راهپیمایی باشکوه مردم بخش ازگله در شهر ازگله و روستاهای دارای جمعیت این بخش است.

وی با بیان برخی پیشرفت‌ها در مناطق محروم مرزی کشور تصریح کرد: مردم این منطقه مرزی تا قبل از 30 سال گذشته در نهایت فقر و درماندگی زندگی می‌کردند اما به برکت انقلاب اسلامی و حضور سپاه پاسداران در منطقه، امروز اکثریت مردم این منطقه از امکانات و خدمات رفاهی و عمومی برخوردارند.

بخشدار ازگله اظهار داشت: دشمنان انقلاب، با عملیات روانی و ارسال سیگنال‌های منفی می‌خواهند دستاوردها ونقاط قوت انقلاب ناجوانمردانه به دست فراموشی سپرده شود و ما وظیفه داریم ضمن تحلیل علت مشکلات، جایگاه حقیقی و پیشرفت‌های نظام و کشور را برای مردم تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات مردم زلزله زده و نیز مناطق محروم این منطقه در دست بررسی و اقدام است و با بهره‌برداری از طرح آبخیزداری منطقه، هزاران شغل نیز در منطقه ایجاد خواهد شد و بسیاری از مشکلات معیشتی و اشتغال مردم این منطقه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات