خبرهای داغ:
معاونت تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان خبرداد

برگزاری جشنواره ورزش بومی محلی خواهران بسیجی هندیجان

معاونت تربیت بدنی ناحیه سپاه هندیجان گفت : به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، جشنواره ورزش بومی محلی ویژه خواهران بسیجی از جمله طناب کشی ، هفت سنگ و الختر با شرکت بیش از ۱۰۰نفر خواهر بسیجی شهری و روستایی هندیجان در زمین چمن ورزشگاه تختی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

پاسدار هادی عنبر بو در عصر سه شنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با تلاش و همکاری حوزه بسیج خواهران، اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی ناحیه و بسیج ورزشکاران جشنواره ورزشی بومی محلی بصورت مسابقه ایی با استقبال خوب خواهران بسیجی در تمام مقاطع سنی برگزار که در پایان جشنواره به هر رشته ورزشی ۳نفر برتر هدایایی اهداء شد.

وی افزود : خواهران بسیجی با شور و اشتیاق بی نظیر خود این جشنواره ورزش بومی محلی با بهتر ین کیفیت نسبت به سال های گذشته بصورت ویژه اجراء شد که اینگونه برنامه های مفید ورزشی در آینده ادامه خواهد داشت .

وی بابیان حضور پیشکسوتان خواهر بسیجی در کنار جوانان بسیجی گفت: حضور پیشکسوتان بسیجی خواهر در کنار جوانان خواهر بسیجی باعث انگیزه بیشتر برای دیگر شرکت کنندگان شد که جشنواره به عنوان یک برنامه خوب ماندگار شد که در مراسمات ملی با برنامه ریزی بهتر و همکاری متولیان ورزشی بومی محلی در آینده انجام خواهد گرفت‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها