جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

صهیونیست‌ها توان مقابله با مقاومت را ندارند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رژیم صهیونیستی در محاصره محور مقاومت قرار گرفته و یگان ها، تیپ و لشکر های جبهه مقاومت جهت محو کردن اسرائیل منتظر اشاره فرمانده خود، امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۸۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی و  یادواره ۴۲ شهید والامقام دهستان های میربگ شمالی و جنوبی شهرستان دلفان به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ناحیه دلفان در مسجد امام رضا (علیه السلام) روستای معصوم آباد برگزار شد. اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در محاصره محور مقاومت قرار گرفته و یگان ها، تیپ و لشکر های جبهه مقاومت جهت محو کردن اسرائیل منتظر اشاره فرمانده خود، امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی شاهد فعالیت و ایفای نقش موثر شاخه های مختلف حزب الله در کشورهای اسلامی از جمله حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، زینبیون و ... هستیم که فرمانده همه این ها رهبر و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای است.

 

توکلی عنوان کرد: به پاس لبیک به این بیان شریف مقام معظم رهبری که می فرمایند اجازه ندهید در طوفان تبلیغات دشمن یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود وظیفه همه ما است که به این دستور امام خود جامه عمل بپوشانیم و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

 

وی گفت:توطئه های خصمانه آمریکا و هم راهی خیانت کاران و جنایت کاران منافق داخلی و خارجی با امریکا جهت ساقط کردن انقلاب اسلامی همچون کودتای نوژه، ماجرای صحرایی طبس، ساقط کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، تجهیز ارتش عراق جهت حمله به خاک مقدس ایران اسلامی، همراه کردن دیگر کشورها جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه از رژیم بعث عراق  در حمله به ایران از جمله جنایات آمریکا است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انتخابات و نقش مردم در سرنوشت خود، پیشرفت  در عرصه های مختلف علمی، بهداشتی، توسعه زیر ساخت ها، نظامی و دفاعی، کشاورزی، ورزش و ... پرداخت.

 

وی در  ادامه به بررسی وضعیت جبهه مقاومت در عراق و سوریه و موفقیت های چشمگیر این جبهه  در به زیر کشیدن پرچم داعش و دیگر گروههای تکفیری که توسط استکبار و هم پیمانان منطقه ای شان تغذیه و حمایت می شوند پرداخت.

 

توکلی در پایان مدیران و مسئولینی که سست شده اند و چشم به خارج دوخته اند را به تلاش بیشتر جهت خدمت به مردم به جای نگاه و دل بستن به خارج دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات