خبرنگاری از یک مسئول سؤالی کرد که پاسخی برای آن نداشت و گفت سوال شما دو بخش دارد، یک بخش آن‌که مهم نیست و بخش دیگرش هم به کسی مربوط نیست!
کد خبر: ۹۱۰۸۶۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: خبرنگار کیهان از آقای زنگنه پرسیده بود آیا نتیجه برجام غذا در برابر نفت بود که اروپایی‌ها در اینستکس به ما ارائه کرده‌اند؟! و ایشان در پاسخ گفته است کیهان دعا کرد که برجام به نتیجه نرسید!


گفتم: کیهان بی‌نتیجه بودن برجام را پیش‌بینی کرده بود و برای آقای زنگنه سخت است که بگوید پیش‌بینی کیهان درست بود و آن‌همه ادعاهای دولت پوچ و غلط از آب درآمده و فاجعه برجام را به ملت تحمیل کرده است!


گفت: ایشان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار کیهان، به کیهان و مدیرمسئول آن هشدار داده است که به خوارج و مارقین و فرقان تبدیل نشوید!


گفتم: اینکه چه کسانی به خوارج نزدیک هستند و با کرسنت میلیاردها دلار به ایران خسارت وارد کردند و با قرارداد توتال سرمایه کشور را به باد دادند و… سؤالی است که صاحبنظران باید پاسخ بدهند. آقای زنگنه باید بفرمایند که برجام چه بوده و غیر از خسارت محض و بر باد دادن امکانات و ظرفیت‌های ۵ سال گذشته کشور چه دستاوردی داشته است؟!


گفت: ای عوام! همه ناسزاها به کیهان برای فرار از پاسخ به همین سوال است!


گفتم: خبرنگاری از یک مسئول سؤالی کرد که پاسخی برای آن نداشت و گفت سوال شما دو بخش دارد، یک بخش آن‌که مهم نیست و بخش دیگرش هم به کسی مربوط نیست!

ارسال نظرات
پر بیننده ها