خبرهای داغ:
معاون پرورشی آموزش و پرورش میانه:

بانوان در عرصه های انقلاب حضور فعال و ارزنده دارند

معاون پرورشی آموزش و پرورش میانه در همایش «دختران امروز؛ مادران فردا» با اشاره با حضور پررنگ بانوانن در عرصه های مختلف جامعه پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اکنون بانوان در رشد و شکوفایی کشور نقشی ارزنده دارند.
کد خبر: ۹۱۰۸۷۳۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی رحمانی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: جامعه امروز و درس و تحصیل امروز با قبل از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست، امکان تحصیل برای زنان و فقرا در قبل از انقلاب، بسیار سخت بود اما اکنون شاهد حضور  پر رنگ بانوان در عرصه های مختلف هستیم به نوعی که بیش از نیمی از ظرفیت دانشگاه های ما به بانوان اختصاص یافته است.

 وی با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف اعم از پزشکی، دارویی، ورزشی، فناوری و تکنولوژی داشته ایم و جایگاه های بالایی را در این عرصه ها به دست آورده ایم و این به برکت همینن انقلاب است.  

   رحمانی هدف از برپایی این همایش را بهبود روابط مادران و فرزندان و اهمیت این رابطه در تربیت مادران و فرزندانی انقلابی و ولایی رهرو راه حضرت زهرا(س) عنوان کرد و افزود: 100 درصد چنین جامعه‌ای که با شیوه ی اسلام اداره شود بدون نقص خواهد بود؛ دختران امروز، فردا مادران نسلی خواهند بود که آینده ی کشور و حکومت اسلامی به دست آنان اداره خواهد شد پس از امروز باید به فکر جامعه ای بود که مسئولینی با وجدان کاری بالا و دلسوز تحویل جامعه دهند.

   همایش «دختران امروز؛ مادران فردا» به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله با حضور بیش از 100 نفر از دانش آموزان بسیجی و مادرانشان در تالار طلائیه سپاه میانه برگزار شد.

    احد یوسفی از رزمندگان و ایثار گران 8 سال دفاع مقدس و از شاهدان عینی حادثه خونین بمباران مدرسه زینبیه، در این مراسم، با بیان خاطراتی از آ ن دوران، از حیا و عفت دخترانی گفتند که قربانی طمع و زیاده خواهی های استکبار جهانی شدند، دخترانی که اگر بودند یقینا رهرو خوب و با استقامت انقلاب بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها