برگزاری همایش فجر فاطمی در جمعیت هلال‌احمر کوهدشت

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه با سخنرانی حجت‌الاسلام "بهزاد پیروز فر" مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه در جمعيت هلال‌احمر لرستان و با شرکت جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت این همایش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۸۹۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهزاد پیروز فر در همایش فجر فاطمی در جمعیت هلال‌احمر کوهدشت برگزار شد، گفت: بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین تحولات قرن بیستم پیروزی انقلاب اسلامی ماست، هم از جهت تحولاتی که در داخل کشور به وجود آورد هم از جهت تأثیر گذرای در معادلات جهانی است.

 وی با اشاره به اینکه یکی از معجزات بزرگ قرن معاصر، پیروزی انقلاب اسلامی است، از جوانان خواست در مورد چرایی و فلسفه انقلاب بررسی و مطالعه کنند چراکه خیلی از جوانان و نوجوانان امروزی در زمان پیروزی انقلاب حضور نداشتند و نسبت به اهداف و چگونگی وقوع انقلاب اطلاعات زیادی ندارند لذا باید از طریق مطالعه و تحقیق با آرمان‌ها و اهداف بنیان‌گذار کبیر انقلاب مرحوم امام (ره) و سایر مبارزان و شهدای انقلاب و آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان عنوان کرد: در آینده ممکن است با هجمه‌ی شبهاتی که دشمنان این نظام و ‌انقلاب وارد می‌کنند جوانان با یک نوع بحران هویت مواجه شوند و آن حق و واقعیتی رو که باید با چشم بصیرت ببینید شاید آن موقع نتوانید ببینید ‌و نتوانند خوب تصمیم بگیرند.

 وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن افزود: انقلاب اسلامی ثابت کرد که اسلام نه‌تنها مخالف حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی نیست بلکه با رعایت عفاف و حجاب و موازین شرعی که تقویت‌کننده حضور مؤثر و مفید زنان در جامعه است می‌توان از وجود زنان در عرصه‌های مختلف اجتماع استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات