خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور مردم در صحنه های انقلاب با گذشت چهل سال معجزه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آئین گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهر کهنمو اسکو گفت: چهل سال از انقلاب می گذرد و مردم همچنان در صحنه حضور دارند و در مقابل یاوه گویی های دشمنان ایستاده اند معجزه است.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۲۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلم حسن کاملی فر افزود: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها قصد دارند تا مردم را نسبت به انقلاب وجمهوری اسلامی بدبین کنند و دشمن تمامی راهها را برای مقابله با انقلاب ونظام اسلامی امتحان کرده و عاجز مانده ودر حال حاضر به حربه تحریم اقتصادی روی آورده است.

وی اظهارداشت: ما مشکلات سخت تر از تحریم را در طول این چهل سال با تدبیر ولی فقیه و همراهی مردم ولایتمدار پشت سرگذاشته و از آن عبور کرده ایم و مسلما از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد به شرط آنکه مسئولان چشم خود را از بیگانگان ببندند و به ظرفیت های داخلی متوسل شوند.

حجت الاسلام کاملی فر با گرامیداشت دهه مبارکه فجر و مقایسه پیشرفت های فعلی را با قبل از انقلاب تاکید کرد: بحمدالله در هرزمینه ای که با مدیریت جهادی کارشده، ایران اسلامی در آن زمینه جزو رتبه های اول دنیا قرار گرفته است و لزوم برون رفت از مسائل اقتصادی نیز مدیریت جهادی با اتکا بر ضرفیت داخلی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها