معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اقتدار ایران قابل معامله با هیچ چیزی نیست

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران قابل معامله با هیچ مسئله دیگری نیست.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۰۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

حجت‌اله صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت:  انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه الهی به ملت ایران است و انقلاب  توانست بارها قدرت‌های بزرگ دنیا را به چالش بکشد و پرستیژ بین‌المللی آن‌ها را خدشه‌دار نماید.

وی افزود: امروز ایران به یکی از کشورهای تأثیرگذار منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده ، ضمن اینکه این مهم برای کشورهایی همچون آمریکا بارها اثبات شده  که امکان حل‌وفصل هیچ مسئله‌ای بدون حضور ایران وجود ندارد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برخورد مقتدرانه ایران با تروریسم آمریکایی، بیان داشت: برای مقابله با این قدرت 40 سال است که شاهد برنامه‌ریزی‌های متعدد توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار علیه ایران اسلامی هستیم.

صادقی تصریح کرد: البته در این سال‌ها گاهی برخی افراد فکر می‌کردند با گفت‌وگو می‌توان مانع دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران شد، اما هر بار علی‌رغم حضور نظام جمهوری اسلامی پای میز مذاکره این آمریکا بود که بر عهد خود پایبند نمانده و منجر به بی‌اعتمادی بیش از پیش می‌شد.

وی مخالفت آمریکا با هرگونه پیشرفت انقلاب را نشأت گرفته از خوی استکباری این کشور دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران چهار دهه است که با خوی استکباری آمریکا با دست خالی اما با صلابت ایستادگی کرده و هیچ‌گاه در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها به زانو در نیامده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر اینکه اقتدار ایران قابل معامله با هیچ مسئله دیگری نیست، گفت: امروز انقلاب الهی و مردم‌پایه ایران به‌عنوان الگویی موفق در سطح منطقه و جهان مطرح است، از سویی کشورهای عربی دارای سیستم پوسیده از پدیده جهانی انقلاب هراس دارند و بنابراین دست به دامن آمریکا و ایادی آن شده‌اند.

صادقی گفت: اگرچه کشورهای مرتجع عرب به‌خاطر از دست ندادن تاج و تخت تلاش‌های بسیاری برای نرسیدن سیگنال‌های فراگیر انقلاب به کشورهایشان انجام داده‌اند اما انقلاب‌های شکل گرفته در کشورهای مسلمان نشان از عدم موفقیت پول و قدرت‌های پوشالی آمریکا و آل‌سعود دارد.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی منافع ملی را نباید فدای منافع حزبی و جناحی کرد، اظهار داشت: با توجه به جنگ روانی دشمن و تلاش برای جداسازی مردم از انقلاب اسلامی امروز منافع ملی بیش از هر موضوع دیگری مهم و قابل توجه است.

ارسال نظرات