برگزاری پنجمین یادواره شهدای شرکت ورق خودرو

همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنجمین یادواره شهدای خانواده معزز شرکت ورق خودروی استان در شهر سفید دشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۰۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پنجمین یادواره شهدای شرکت ورق خودرو استان در محل این شرکت در شهرستان بروجن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مسؤلین محلی، نیروی های نظامی و انتظامی و مجموعه کارگری این شرکت در شهر سفیددشت برگزار شد نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت.

آیت الله اسلامیان ضمن اشاره به ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطراتی را از عنایات و توجهات بی بی دو عالم به شهدا و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بیان کرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: روحیه شجاعت، مقاومت و ایثارگری را خداوند در شهدا قرار داده و این ماموریت را خداوند به شهدا داده است؛ چون شهدا خالص ترین و مخلص ترین آدم ها بوده و هستند و در عمل نیز نشان دادند هم مقصد و هم مسیر را خوب شناختند و تشخیص دادند.

گفتنی است نوحه سرایی، اعطای تندیس و لوح سپاس به خانواده معظم شهدای جامعه کارگری و اقامه نماز ظهر و عصر  از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

 

ارسال نظرات