خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا:

ترویج فرهنگ شهادت مهمترین عامل حفاظت از ارزش های انقلاب است

جانشین سپاه جلفا در کارگاه توانمندسازی فرماندهان واحدهای دانش آموزی حوزه شهید رهنما، بر ترویج فرهنگ شهادت که مهمترین عامل محافظت از ارزش های والای این انقلاب است تاکید اساسی کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۶۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی گفت: در شرایط به فضل الهی، ایستادگی مردم ، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نه تنها انقلاب اسلامی متوقف نشده بلکه هر روز قدرت نفوذ و تاثیرگذاری و پیشرفت نظام اسلامی افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن در گذشته از ایده ها و شعارها و از آرمان های ما می ترسید امروزه بیش از گذشته از نظام اسلامی وحشت دارد و به خاطر این است که این شعارها تبدیل به عمل گردیده است بنا به فرمایش امام راحل که فرموده؛ آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند الان مشاهده می کنیم که این شعار ما تبدیل به عمل شده است و استکبار بداند در مقابل این ملت چاره ای جز شکست ندارد.

صادقی به لزوم وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و بیان کر: امروزه این انقلاب در این 40 سال از نعمت ولایت فقیه برخوردار بوده و تجربه تبدیل تهدیدات به فرصت ها در خطرناک ترین مقاطع این انقلاب را داریم.

وی اضافه کرد :استکبار جهاني امروز با رويکرد جنگ نرم درصدد براندازي ارزش ها در افکار و باورهاي ملت ها به خصوص مردم و جوانان غيرتمند و انقلابي ايران اسلامي است و ملت انقلابی باید در همه حال گوش به فرمان ولایت بوده و با بصیرت و ولایتمداری خود توطئه های شوم استکبار را خنثی کنند.

صادقی در پایان با اشاره به هجمه هاي نرم دشمن اظهار کرد: وظيفه امروز ما در مقابل تهاجم  رسانه اي و مجازي دشمن محافظت از ارزش هاي انقلاب اسلامي است که یقینا منجر به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تفکر انقلابي می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها