رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز اعلام کرد:

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز به مناسبت دهه فجر بیانیه صادر کرد

به گزارش روابط عمومی نظام پرستاری استان البرز : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دکتر علی جمال محمدی رئیس نظام پرستاری استان البرز در پیامی این ایام خجسته را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، کارکنان درمانی و خانواده های ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۴۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت :

بسم الله الرحمن الرحيم
«والفجر و ليال عشر...». دهه مبارک فجر، يادآور بصيرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولايت مدار است که توانست تحت هدايت رهبری دورانديش و شجاع و با بهره گيری از تعاليم عاليه دين مبين اسلام در رويارويي با استبداد شاهنشاهی فصل جديدی از حيات سياسي و فرهنگی خويش را آغاز کند و موجب احياي دين و معارف الهی در سرزمين کهن ايران شود.

  دکتر علی جمال محمدی اظهار کرد : انقلاب شکوهمند اسلامي ايران در حالی وارد چهلمين سال عمر پر برکت خود می شود که انوار الهام بخش آن سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و موجب بيداري ملت ها در کشورهای مختلف شده است.

 رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز خاطر نشان کرد : در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان البرز تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 وی در پایان اظهار کرد : امیدوارم در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین است حضور گرانقدر مردم استان البرز، اعضای بسیج جامعه پزشکی همگام با سراسر ایران اسلامی در جشن های انقلاب اسلامی به خصوص راهپیمایی ۲۲بهمن، مانند گذشته موجب سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی گردد.

 

ارسال نظرات