کمیته امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار کرد؛

برگزاری جلسه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و جمعیت هلال احمر استان البرز در دفتر بسیج جامعه پزشکی

جلسه هماهنگی حوزه امدادی با حضور جانشین و مسئول کمیته امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و معاونت داوطلبان و مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز و ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در دفتر بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

دکتر علی جمال محمدی گفت : جلسه هماهنگی حوزه امدادی با حضور جانشین و مسئول کمیته امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و معاونت داوطلبان و مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز و ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در دفتر بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : در این جلسه در خصوص دغدغه های حوزه سلامت و نحوه ارائه خدمات به مناطق محروم استان به بحث و گفتگو پرداخته شد.

 وی در آخر افزود : جهت تقویت و ارتقاء کمی و کیفی خدمات قرار شد :
به منظور برنامه ریزی منسجم و هدفمند، لیست برنامه های پیشنهادی از سوی جمعیت هلال احمر استان البرز تا بیستم هر ماه به سازمان بسیج جامعه پزشکی اعلام و اجرای برنامه های مرتبط با محرومیت زدایی و اعزام تیم های سلامت، با اولویت استقرار در مساجد صورت پذیرد.
در ادامه بنا شد به منظور تقویت عملکرد و خودداری از ارائه خدمات موازی، نظام ارجاع لغایت پایان سال ۹۷ در قالب ساز و کارهای جمعیت هلال احمر استان البرز انجام شده و از سال ۹۸ نسبت به تدوین فرآیند نظام ارجاع اقدام گردد.
در این جلسه مقرر شد همزمان با ارائه خدمات سلامت محور با اولویت امور بهداشتی، نسبت به آسیب شناسی مناطق محروم استان و تعیین نیازهای آموزشی اقدام گردد.

 

ارسال نظرات