ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

هدف دشمن مقابله با ارزشها و اصول و مبانی اسلام است

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت : مشکلات مختلف داریم حواسمان باشددشمن در فضای مجازی ذهن را به سمت شکم ومادیات نبرد که دشمن دنبال همین هدف است ومی خواهد شما از ارزشها واصول ومبانی اسلام دست بردارید .
کد خبر: ۹۱۱۰۲۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادواره شهدای روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خانواده شهدای والامقام وقشرهای مختلف مردم در تکیه فاطمیه سلام الله علیها این روستای شهیدپروربرگزار گردید.
سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاوگرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام وچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت :این انقلاب برگرفته از سه محور اسلام ناب ،امت وامام است و آن چیزی که از سال 41 تا به حال بر همه مشکلات وموانع عبور داده شده امامت و ولایت جامعه است واز سال 42تا سال 68 حضرت امام رحمت الله علیه وبعد از رحلت حضرت امام قدس سره ، شاگرد دست پروده امام عظیم الشان امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه عهداراین نظام وانقلاب بوده است وهمان راه ونهضت امام را با بصیرت ،آگاهی وشناخت تا به امروز دنبال نموده است.
فرمانده سپاه ثارلله استان در خصوص برخی افراد وخواص در مجامع مختلف که امام برنامه مدونی برای این نهضت نداشت افزود : حضرت امام راحل 11 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، تئوری ولایت فقیه را به روحانیون وعلما در حوزه علیمه نجف تدریس کرد که نام ولایت فقیه وحکومت اسلامی ونظام جمهوری اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود واین نشانگر بصیرت عمیق امام است .

فرمانده سپاه ثارلله استان افزود :هرانقلابی که رهبر ان از دنیا می رود دچار اختلاف ودودستگی وتضاد می شوند امام با سرپنجه تدبیر خودش که برگفته از بصیرت واعتقاد وایمان وارتباط او با خداست رهبر بعد از خودش را مشخص می کند وزمانی که وقتی خبرگان در 14 خردادتشکیل شد وافراد که در جلسات با امام راحل بودند یکی یکی امدند ونظر خود را دادند وگفتند نظر حضرت امام چه کسی بعد از خودشان بوده است یک شخصیت مثل امام خامنه ای مد ظله العالی با سرپنجه هدایت تدبیرامام خبرگان رهبری مشخص کرد و30 از نهضت امام می گذرد همان راه وهمام هدف را دنبال می کند همان شجاعت وفداکاری،ایثار وساده زیستی ، مردم بزرگوار امام را بشناسیم واگر امام راشناختیم فرزند رشید امام، امام خامنه ای مدظله العالی را خواهیم شناخت.

وی  تصریح کرد :قدر این عزیزان روحانی وعلمای بزرگ را بدانید اینها حافظ اسلام هستند که راه را به ما نشان می دهند اینها مثل ستارگانی در زمین می درخشند وجهت گیری منطقی واصولی را براساس منطق به من وشما نشان می دهند وما بایدشاگردی اینها را بکنیم وچون اینها شاگردی اسلام وائمه علیهم السلام را می کنند .

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت : مشکلات مختلف داریم حواسمان باشددشمن در فضای مجازی ذهن را به سمت شکم ومادیات نبرد که دشمن دنبال همین هدف است ومی خواهد شما از ارزشها واصول ومبانی اسلام دست بردارید .

ابوحمزه گفت :  دشمن ادعا می کند ما مشکلات شما را حل خواهیم کرد دست از انقلاب بردارید ، مواظب باشیم همانطور که به بشار اسد گفتند که دست از انقلاب واسلام وایران بردارما شما را حمایت خواهیم کرد ،اما یک نه گفت وهفت سال ایستادگی در مقابل داعش وآمریکا شاهد بودید.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد : انشاء الله همانطور که در طول چهل سال گوش به فرمان ولی فقیه بودیم و اطاعت وایستادگی کردید واین راه ادامه دهید وبدانید پیروزی از آن شماست وبار دیگر در 22بهمن ماه با حضور پرشور انقلابی و ولایی خود مشت محکمی بردهان یاوه گویان خصوصا استکبار جهانی خواهیم زد .

ارسال نظرات