برگزاری اولین یادواره شهدای بخش فین

اولین یادواره شهدای بخش فین در حسینیه ابوالفضل شهر فین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار علی عظمائی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت دهه فجر گفت: ما باید قدر دان شهدا  باشیم، ایستادکی و  مقاومت شهدا به خصوص 57 شهید این منطقه ، آزادگان و رزمندگان، همه باید دعا کنند تا این انقلاب به دست حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

سردار عظمائی در ادامه افزود: همیشه این نظام رو به جلو در زمینه های علمی ، سیاسی ، فرهنگی و دیگر زمینه ها حرکت کرده و اگر آرامش  و امنیت در این کشور است همه به برکت خون شهدا می باشد.

مهندس کاظمی شهردار فین، گفت: اولین یادواره شهدا بخش فین که با همت سپاه پاسداران استان هرمزگان، و در شهر فین  با همکاری همه ارگان ها و با حضور خانواده های معظم شهدا  بخش فین و مدافع حرم استان  هرمزگان برگزار شد.

مدیر کل بنیاد  شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، در این  مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی،افزود: امروز شاهد این هستیم که  در بخش فین نام 57 شهید دوباره بازخوانی شد دوباره فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه متجلی شد، که با  استقبال با شکوه مردم منطقه در این یادواره شاهد بودین که نشان از  ولایت مداری مردم این منطقه است.

سرهنگ درویشی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، در پایان گفت : زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، و این ما هستیم که نیازمند شفائت طلبی از شهدا هستیم.

ارسال نظرات