خبرهای داغ:
دعوت سپاه آذربایجان شرقی از مردم برای حضور در راهپیمائی 22 بهمن؛

22بهمن چشم نامحرمان را کور خواهیم کرد

گرامی باد دهه فجر و سالروز ولادت آزادی و خودباوری و تمسک به شجره طیبه ولایت در سایه سار اسلام ناب محمدی (ص) و فرخنده و شیرین باد بر کام ملت مبارز و سربلند ایران اسلامی و دستاوردهای اعجاب انگیز فرزندان روح الله کبیر در حوزه دانش و فناوری.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.
نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تدابیر ولایت فقیه و با محوریت قانون اساسی به عنوان میثاق ملی راه هرگونه بن بست، بحران و یا حتی اختلال و سستی رادر مسیر آرمان های بلند خود بسته است و قوای سه گانه بر اساس تفکیک قوا و تقسیم وظایف برای تمشیت امور جامعه و اداره کشور باید بر اساس قانون حرکت کنند.

آنچه در این مسیر انتظار می رود آن است که هیچ کس برای خود امکان خیره سری و خودمحوری در برابر قانون قائل نشود و ناکامی در اصول ادعاهای زیاده خواهان غیرمنطقی و دردساز برای کشور را به انسداد ساختار در مجاری قانونی نظام تعبیر نکنند.
به حول و قوه الهی ۲۲ بهمن ماه امسال هم پاسداران جان برکف سپاه عاشورا نیز دوشادوش امت ولایتمدار آذربایجان شرقی بزرگی و عظمت نظام مقدس را با مشت های گره کرده، غریو مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند کرد.

این حضور پرشور ، نشانگر این مطلب خواهد بود که چهل سال زیر سایه سار ولایت زیسته ایم و چشمان نامحرم دوخته شده به سوی این مرز و بوم را کور خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها