در نشست بصیرتی کارکنان کمیته امداد فارسان عنوان شد:

موفقیت در گرو انقلابی عمل کردن است

حجت الاسلام رضایی گفت: اگر می خواهیم این انقلاب را به سلامت به دست صاحب اصلی اش برسانیم باید انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۳۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب نشست بصیرتی ویژه کارکنان کمیته امداد شهرستان فارسان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فارسان هدف از برگزاری این نشست ها را بصیرت افزایی کارکنان عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) به ما استقلال بخشید، هویت و آزادی بخشید و ما موظف هستیم راه استقلالی را که امام (ره) آغاز کرده است ادامه دهیم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) وصیت کردند که نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد و برای محقق شدن این وصیت معمار بزرگ انقلاب ایران مهمترین لازمه ما بصیرت دینی و سیاسی است.

فرمانده حوزه  مقاومت ادارات فارسان  عنوان کرد: نه تنها به وجود آمدن انقلاب در آن شرایط یک معجزه الهی است که حفظ و استمرار آن نیز خود نوع دیگری از معجزه و حتی بزرگتر از معجزه اول محسوب می شود. در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های مختلف و دشمنی‌های فراوان از جانب استکبار جهانی و عاملان حلقه بگوشش روبه رو بوده است هم چنان به یک الگوی جهانی برای آزادی طلبان درسطح دنیا مبدل گشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان فارسان گفت: در این چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تاکید داشته اند هرجا انقلابی عمل کردیم موفق و سربلند بوده ایم و هرجا نگاهمان به دست بیگانگان بوده درمانده شده ایم و کارمان عقب افتاده و به قول معروف لنگ زده ایم.

حجت الاسلام رضائی  افزود: ارتقای قدرت بازدارنده دفاعی، صنعت موشکی، صنعت نانو و بسیاری از صنایع بومی ما شاهد مثال این قضیه بوده اند.

ارسال نظرات