خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه نهاوند:

۳۰ خبرنگار و عکاس مراسم ۲۲ بهمن نهاوند را پوشش خبری می‌دهند

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: ۳۰خبرنگار، عکاس و سایت خبری شور حماسی و انقلابی مردم نهاوند در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن و جشن ۴۰ سالگی انقلاب پوشش خبری و تصویری می دهند.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

۳۰ خبرنگار و عکاس مراسم ۲۲ بهمن نهاوند را پوشش خبری می‌دهندعلی سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با بسیج رسانه  شورای هماهنگی خبرنگاران و مدیر اطلاع رسانی ستاد دهه فجر نهاوند انجام شده ۳۰ خبرنگار و عکاس نهاوندی شور و حماسه انقلابی مردم نهاوند را در راهپیمایی فردا روز ۲۲ بهمن پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

وی گفت: روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند با همکاری اداره برق، شهرداری و نیروی انتظامی امکانات مناسبی را برای این پوشش خبری فراهم کرده‌اند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: بیشتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات سراسری و استانی و محلی و سایت و کانال‌های خبری در شهرستان نهاوند نمایندگی فعال دارند و بیشتر این خبرنگاران و عکاسان عضو فعال بسیج رسانه هستند.

وی گفت: تعدادی از خبرنگاران بسیجی نهاوند در جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی  افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند و امسال نیز به خوبی برنامه‌های دهه فجر را در ۴۰ سالگی انقلاب پوشش خبری تصویری داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات